خبرهای داغ:
راوی دفاع مقدس گفت: ترس دشمنان از ملت ما به خاطر اقتدار در همه زمینه های علمی و فناوری و هسته ای و دفاعی و نظامی است و این اقتدار سبب بازدارندگی ملت ما در برابر ابرقدرت های پوشالی جهان شده است.
کد خبر: ۸۷۵۱۴۰۷
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمدرضا قاسمی در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس که به همت واحد پوینده شاهد بسیج دانش آموزی حوزه ایمان در دبیرستان دوره اول شاهد شهید جواد ابراهیمی شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا با بیان خاطراتی از دلاورمردیهای رزمندگان اسلام در آن دوران اظهار کرد: ذرک شرایط جنگ بسیار سخت است و شما که ندیده اید باورتان نمی شود که جنگ چقدر سخت و هولناک است و مبارزه در میدانی که تیر و ترکش و گلوله و خون و آتش است واقعاً دل می خواهد که مرد مبارزه باشی و ایستادگی کنی.

وی افزود: رزمندگان ما در این میدان بزرگ با دست خالی و ابزار ابتدایی در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کردند و گلوله و ترکش را به راحتی به جان خریدند تا اسلام و انقلاب و میهن و مردمشان راحت زندگی کنند و امروز مقتدر در جهان باشند.

راوی و رزمنده دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: این امنیت و آرامش امروز ما مدیون از جانگذشتگی و جانبازی رزمندگانی است که بدون هیچ چشم داشت دنیوی جان خود را در کف دست گرفتند و با آگاهی از خطرات و سختی ها دفاع مقدس وارد معرکه شدند و سربلند بیرون آمدند.

وی تصریح کرد: بیان آن خاطرات و شنیدن آن امروز بسیار راحت است اما وقتی در آن شرایط قرار داشته باشی می توانی درک کنید چه بر سر ملت و رزمندگان ما گذشت تا امروز ما در آرامش باشیم با اینکه دور تا دور ما جنگ و خونریزی و درگیری و خشونت است.

قاسمی تاکید کرد: انتظار امروز شهدا از شما دانش آموزان این است که درس خود را به خوبی بخوانید تا بتوانید با علم خود به مبارزه با دشمنان برخیزید و اقتدار پوشالی دشمنان را با علم و معرفت و بصیرت رسوا کنید.

وی افزود: ترس دشمنان از ملت ما به خاطر اقتدار در همه زمینه های علمی و فناوری و هسته ای و دفاعی و نظامی است و این اقتدار سبب بازدارندگی ملت ما در برابر ابرقدرت های پوشالی جهان شده و این را باید همه باور کنیم تا بتوانیم روحیه انقلابی و جهادی را روز به روز در جامعه ترویج نماییم.

قاسمی ادامه داد: ما در دفاع مقدس پیروز شدیم چون روحیه انقلابی و جهادی و اخلاص و وحدت بین مردم و مسئولین بود و باید امروز نیز این روحیه در جامعه متبلور شود و در شما دانش آموزان که آینده ساز آینده کشور هستید نهادینه شود و این به همت خانواده و مدرسه و نهادهای مسئول برمی گردد که در این راستا تلاش نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها