فرمانده سپاه امام رضا(ع) دشتی:

ایجاد تفرقه بین امت با ولایت از مهم‌ترین ترفندهای دشمنان است

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: یکی از مهم‌ترین ترفندهای دشمنان ایجاد تفرقه بین امت با ولایت است
کد خبر: ۸۷۵۱۳۶۹
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹

.

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، غضنفری در سخنانی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: جنگ تحمیلی عراق علیه جمهوری اسلامی ایران یکی از مهم‌ترین جنگ‌های معاصر است که با نام‌های دفاع مقدس، جنگ تحمیلی و جنگ هشت‌ساله یاد می‌شود.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی ادامه داد: شهدا از جان، مال، خانه و کاشانه و زندگی خود گذشتند تا امروز ملت و نظام و کشور در امنیت و آرامش باشد.

غضنفری یادآور شد: در این شرایط حساس و پیچیده‌ای که امروز در دنیا حاکم است تنها چیزی که توانسته عزت و اقتدار این نظام را مستدام بدارد خون‌های پاک جوانان غیور ایران اسلامی است.

وی افزود: اگر نبود جان‌فشانی‌ها و ازخودگذشتگی‌های این شهدا امروز بااقتدار جلوی استکبار جهانی ایستادگی نمی‌کردیم اما استکبار با قلدری بر کشورها تسلط پیدا می‌کند و استقلال کشورها را تحت تأثیر افکار خود قرار می‌دهد و با توجه به میل و رغبتی که خود آن‌ها دارند دولت‌ها و ملت‌ها را اداره می‌کند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی گفت: امروز هر چه داریم به برکت خون شهدا و ولایت‌فقیه است و باید خود را میراث‌دار شهدا بدانیم و ادامه‌دهنده راه آن‌ها باشیم.

غضنفری تأکید کرد: در اکثر وصیت‌نامه شهدا به اطاعت از ولی زمان تأکید شده است شهدا با اطاعت از ولی امر زمان سر از پا نمی‌شناختند و نسبت به حفظ فرهنگ دین مبین اسلام سفارش می‌کردند.

غضنفری یادآور شد: یکی از مهم‌ترین ترفندهای دشمنان ایجاد تفرقه بین امت با ولایت است و دومین هدف دشمن این است که هویت جوانان ما را بگیرد.

وی با بیان اینکه راه خود را نباید از راه شهدا جدا کنیم، افزود: پیروی از شهدا را فقط به زبان و ظاهر ابراز نکنیم و در عمل نشان دهیم که از ولایت و شهدا پیروی می‌کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار