با حضور فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع)
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت خمین گفت: یادواره 22 شهید روستای امامزاده یوجان شهرستان خمین پنجم مهرماه با حضور فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۵۱۲۹۹
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶

سرهنگ پاسدار علیرضا براتعلی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ از برگزاری یادوراه برگزاری یادواره 22 شهید روستای امامزاده یوجان شهرستان خمین خبر داد و گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس یادواره 22 شهید روستای امامزاده یوجان این شهرستان با حضور فرماندهی دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین(ع) دریادار مرتضی صفاری روز دوشنبه پنجم مهرماه برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه امروز زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، تصریح کرد: برگزاری مراسم یادواره شهدا نه‌تنها هزینه کردن نیست بلکه سرمایه‌گذاری است؛ لذا با برگزاری این مراسم آنان را به نسل‌های جوان معرفی می‌کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت خمین افزود: ما در مکتب امام بزرگوارمان آموختیم که جهاد و شهادت یعنی برداشتن موانع آزادی انسان‌ها از پیش پای آنان به واقع یعنی برداشتن موانع استقلال، پیشرفت، عزت و کرامت انسان‌ها.

سرهنگ پاسدار براتعلی با اشاره به تعبیر واژه شهادت گفت: شهادت یعنی در خط مستقیم ولایت بودن، دارای یقین، فراست و بصیرت شدن، همنشینی با انبیاء و صدقین و صالحین و دست رد بر سینه هر چه غیر خداست.

وی افزود: شهدا پیروان بصیر انقلاب اسلامی بودند که راه رستگاری را در تبعیت از ولایت فقیه می‌دیدند و به فرمان ولی فقیه و برای دفاع از کیان کشور به جبهه‌ها رفتند و با وجود کمبودها و مشکلات با ایمان راسخ به خدا، دشمن را به خاک ذلت نشاندند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت خمین هدف از برگزاری یادواره و کنگره‌های شهدا را رواج فرهنگ سپاس و فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: امروز وظیفه ماست که تمام تلاش‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان و جانبازان و صبر و شکیبایی خانواده آنها را ارج نهیم و با الگوگیری از سیره آنان در مقابله با جنگ نرم دشمن امانتی را که به دست ما سپرده‌اند به خوبی حراست و پاسداری کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات