فرمانده منطقه دوّم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
فرمانده منطقه دوّم نیروی دریایی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی استان بوشهر در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دژ برازجان گفت: جنگ تحمیلی برکات فراوانی برای ما داشت که یکی از این برکات، استمرار اسلام انقلابی است.
کد خبر: ۸۷۵۱۲۹۷
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، سردار علی رزمجو اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی آثار و برکات فراوانی به دنبال داشت که از مهم­ ترین آن­ ها، تغییر موازنه قدرت در ابعاد گوناگون در سطح جهان بود به همین علّت استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار همه راهکارهای خود را بر ضدّ انقلاب اسلامی بررسی و اجرا کرد و وقتی در هیچ کدام موفّق نشد جنگ تحمیلی را بر علیه کشور ما به اجرا درآورد.

وی تصریح کرد: اگر ما بعد از گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، حوادث و پدیده­ های دوران دفاع مقدّس و بعد از آن را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم می­ بینیم که یک سری ناکامی­ هایی برای استکبار جهانی به وجود آمد و دشمن با مقاومت سرسختانه مردم و نظام اسلامی نتوانست به حریم باورها و عقاید مبتنی بر ارزش­ های الهی دست­ اندازی کند.

این یادگار دوران دفاع مقدس تأکید کرد: دشمن در دوران دفاع مقدس در دستیابی به اهدافی که پیش­ بینی کرده بود ناکام ماند و در حقیقت آن چه که قرارگاه و دکترین عملیاتی دشمن از محاسبه­ ی آن ناتوان مانده بود تقوا و اراده قوی همراه با عشق و ایمان در قلمرو عشق به خدا و شهدا در میان رزمندگان ما بود.

رزمجو خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) با حضور گسترده مردمی که تفکّر آن­ها نشأت گرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی بود تمام انرژی و خاطرات سیاسی و نظامی استکبار جهانی را که نشأت گرفته از مستشاران نخبه آن­ها بود بی خاصیّت کرد و توانست خاکریزهای دشمن را یکی پس از دیگری فتح کند.

وی اذعان داشت: نهضت­ های آزادی­ بخش و مبارزاتی که امروز در کشورهای مختلف جهان برپاست بی سابقه بوده و در واقع، کانون همه این تحولات، انقلاب اسلامی است.

این فرمانده دوران هشت سال دفاع مقدّس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما نه در دوران دفاع مقدّس و نه بعد از آن هیچ وقت به جنگ­ افزار ننازیدیم امّا امروز به برکت خون شهدا، هدایت­ های مقام معظم رهبری و حمایت­ های همه جانبه مردم از دستاوردهای انقلاب اسلامی، از چنان اقتداری در خلیج فارس برخورداریم که هیچ کشوری در دنیا این اقتدار را ندارد.

فرمانده منطقه دوّم نیروی دریایی سپاه پاسداران  افزود: نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال حاضر با دارا بودن موشک­ های متعدد با بردهای مختلف و پرتاب از نقاط مختلف ثابت و سیّار و انواع و اقسام شناور در کلاس­ های مختلف و سایر تجهیزات پیشرفته به جایی رسیده است که آمریکایی­ ها را به خاک مذلّت کشانده است تا جایی که خود آمریکایی­ ها در ماجرای دستگیری 10 نظامی آمریکایی در خلیج فارس گفتند که جمهوری اسلامی ایران آبروی 270 ساله نیروی دریایی آمریکا را برده است و این عزت، نشأت گرفته از دفاع مقدس است.

این مراسم با حضور جمعی از مسئولین و خانواده شهید مدافع حرم احمدی جوان برگزار شد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها