اجرای 30 برنامه در هفته دفاع مقدس در رودهن

حسن مرشدی ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودهن با همت تمام حوزه‌ها از جمله خواهران، دانش‌آموزی و ... برنامه‌های مختلفی از جمله فرهنگی، ورزشی، بصیرتی و ... را برنامه‌ریزی کرده است
کد خبر: ۸۷۵۱۲۶۵
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳


فرمانده حوزه مقاومت بسیج رودهن گفت: این برنامه‌ها در قالب روزشعار و هرروز با یک شعار که از ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ‌شده است، پیش‌بینی و انجام خواهد شد.

وی ادامه داد:قبل از آغاز هفته دفاع مقدس، نمایشگاه فرهنگی و اقتصاد مقاومتی را در جنب پارک آبشار رودهن افتتاح کردیم و در کنار این نمایشگاه به همت پایگاه شهید بروجردی نمایشگاهی هم برای دانش‌آموزان برپا شده است تا بتوانند وسایل آموزشی و لوازم‌التحریر خود را به قیمت دولتی دریافت کنند.

وی افزود: با هماهنگی و همکاری تمام پایگاه‌های بسیج در بخش رودهن و ادارات یک نمایش بااقتدار را در روز نخست هفته دفاع مقدس و همزمان با رژه نیروهای مسلح در دماوند اجرا کردیم؛ یکی از نمایش‌های برتر نیروهای رودهن قبل از برگزاری مراسم رژه در دماوند، هنرهای رزمی بود که اجرا شد.

مرشدی بیان کرد: همچنین در کنار دیگر مسؤولان رودهن و با حضور آحاد مردم در کنار مزار شهدای رودهن قرار گرفتیم و ضمن غبارروبی و خواندن فاتحه، مراسم پرفیض دعای عاشورا را برگزار کردیم.

وی ادامه داد: با ابلاغی که به‌ تمام پایگاه‌های سطح شهر و روستاهای رودهن داشتیم، در بعدازظهر روز پنج‌شنبه تمام مزارهای شهدا در رودهن غبارروبی شدند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج رودهن به دیگر برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: در روز جمعه علاوه بر حضور حلقه‌های صالحین در نماز معنوی جمعه، برپایی ایستگاه‌های صلواتی در کنار مصلای نماز جمعه پیش‌بینی‌ شده است.

وی ادامه داد: بعد از حضور در نماز جمعه مسابقات ورزشی در قالب مسابقات بومی و محلی در سطح پایگاه‌های رودهن برگزار می‌شود که به نفرات برتر جوایزی تقدیم خواهد شد.

مرشدی با اشاره به دیگر برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس تصریح کرد: برگزاری مسابقات قرآنی را در دستور کار داریم که این مسابقات در حوزه‌های برادران و خواهران برگزار خواهد شد و در کنار این مسابقات خواندن حدیث کسا هم که ثواب بسیاری دارد را در جمع بسیجیان اجرا خواهیم کرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج رودهن خاطرنشان کرد: دیدار و سرکشی از رزمندگان دفاع مقدس را در سه سال پیش در رودهن انجام دادیم و امسال هم با شعار یاد یاران این کار صورت می‌گیرد و با رزمندگان و ایثارگرانی که در هشت سال دفاع مقدس فعالیت داشتند، دیداری خواهیم داشت.

وی افزود: همه ما مدیون شهدا به‌خصوص شهدای هشت سال دفاع مقدس هستیم و اگر آن دلاورمردان نبودند، هرگز انقلاب اسلامی پابرجا نمی‌ماند؛ همه شهیدان خانواده‌هایی داشتند و دارند که به فرزندان شهید خود افتخار می‌کنند و ما هم به وجود این بزرگواران افتخار می‌کنیم و دیدار با خانواده شهدا که از وظایف هر مسلمانی است را نه‌تنها در این هفته بلکه در تمام سال در دستور کار داریم و انجام خواهیم داد.

وی افزود: به‌واسطه روز خانواده و با هماهنگی‌ها و جلساتی که با اداره ورزش و جوانان و شهرداری و شورای اسلامی شهر رودهن برگزار کردیم، یک همایش پیاده‌روی خانواده را با جوایز ارزنده در رودهن از مصلای نماز جمعه تا زمین فوتبال شهدای رودهن برگزار خواهیم کرد.

مرشدی خاطرنشان کرد: شب‌ شعر و بیان خاطرات هشت سال دفاع مقدس را با حضور عاشقان ولایت در روستای مهرآباد برگزار خواهیم کرد و در کنار این برنامه برای بزرگداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس مراسمی برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار