مسئول تربیت و آموزش ناحیه مقاومت بسیج محلات
مسئول تربیت و آموزش ناحیه مقاومت بسیج محلات با اشاره به اینکه دین در قرآن را به معنای دین حق و باطل است، گفت: مشکلات جامعه ناشناخته ماندن دین است.
کد خبر: ۸۷۵۱۲۱۹
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام رضایی در کلاس اخلاق با موضوع دین و دینداری که با حضور پایوران سپاه ناحیه محلات برگزار شد با اشاره به مهمترین دلیل مشکلات کشور گفت: مهم ترین علت این مشکلات بی‌توجهی افراد جامعه نسبت به دین است.

وی افزود: غیر از مسائل سیاسی و مشکلاتی که با بیگانگان وجود دارد، باید بدانیم بیشتر مشکلات از خود ما است؛ چراکه اگر همه افراد به دین بی‌توجهی نکنند و نسبت به حلال و حرام و حق الناس توجه داشته باشند شرایط کشور بسیار بهتر می‌شود.

مسئول تربیت و آموزش ناحیه مقاومت بسیج محلات گفت: ستند افرادی که معصومین(ع) را قبول دارند و دست به خیر هم هستند ولی باز هم در زندگی فردی و اجتماعی خود مشکلاتی دارند؛ ریشه این مشکلات آنان هم در دینداری نیست که در مبانی و پایه دین آنان است .

وی افزود: دین مجموعه‌ای از بایدها و نبایدهاست، بضعی‌ها شناخت کمی از دین دارند و به اندازه عقل خود دین را می شناسند، اصل دین شناخت دین است که زیاد پیچیده نیست ولی عمل کردن به آن کار دشواری است.

حجت‌الاسلام رضایی ادامه داد: مشکلات جامعه ناشناخته ماندن دین است، خیلی‌ها دین را به می داند ولی کامل آن را نشناختند و در عمل دچار مشکل می شوند و به خود و جامعه آسیب می‌زنند؛ ایمان عمل دل است و تا زمانی که ایمان باور قلبی پیدا نکند دینداری او کامل نمی‌شود .

مسئول تربیت و آموزش ناحیه مقاومت بسیج محلات تصریح کرد: شهادت امام حسین(ع)، حضرت اباالفضل العباس(ع) و یاران باوفای ایشان در راه دین خدا نشان از عظمت و شرافت دین دارد؛ دین در قرآن را به معنای دین حق و باطل است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات