در آئین اختتامیه "حافظان وحی" انجام می شود
به منظور ترغیب و تشویق کودکان به فراگیری آموزشهای قرآن کریم، 550 نفر از کودکان 4 تا 9 سال منطقه 14 یکشنبه 4 مهرماه سالجاری در قالب مسابقه" حافظان وحی " تقدیر می شوند.
کد خبر: ۸۷۵۱۱۹۹
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از  روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق، کاظم رحمانی مسئول کانون قرآن منطقه 14 با اعلام این خبر گفت : این طرح در قالب یک جدول زمانبندی طی تابستان امسال، بین مراکز فرهنگی منطقه 14 اجرا  شد و کودکان در دو رده سنی 4 تا 6 و7 تا 9 سال که در کلاس های آموزشی در دوره های حفظ قرآن شرکت کرده بودند ثبت نام شدند .

به گفته رحمانی، پس از ثبت مشخصات تمامی کودکان شرکت کننده در مسابقه " حافظان وحی"، داوران مراکز منطقه، فراگیران قرآنی را بر اساس شاخصه هایی از جمله حسن حفظ، صوت و فصیح خوانی ارزیابی کردند که از 550 نفر فراگیر قرآنی 27 نفر در رده سنی 4 تا 6 سال که 27 سوره و کودکان 7 تا 9 سال حافظ جزء 30 قرآن کریم به صورت ویژه تجلیل می شوند و برای همه کودکان شرکت کننده در مراسم هدیه ای به رسم یاد بود اهداء می شود.

مسئول کانون قرآن منطقه چهارده ادامه داد : در آئین اختتامیه مسابقه " حافظان وحی " که در مسجد قاسم ابن الحسن (ع) برگزار می شود از مسئولان فرهنگی مذهبی منطقه 14 وروسای فرهنگسراهای تهران برای حضور در این برنامه دعوت شده است .

وی افزود : در آئین اختتامیه این مسابقه، پس از قرائت قرآن توسط ابوالفضل امیری حافظ و نخبه قرآنی،  مهدی علیزاده (عموقرآنی) اجرای برنامه را به عهده دارد و پس از ارائه گزارش فرآیند اجرای مسابقه توسط ملوک سید آبادی مدیر فرهنگی هنری منطقه 14 و رئیس فرهنگسرای اخلاق، مسابقات فرهنگی - قرآنی نیز در مراسم اجرا می شود و به برگزیدگان جوایزی اهداء می شود ودر پایان این مراسم،27 تن از کودکان در رده های سنی 4 تا6 و7تا 9 سال جوایز خود را دریافت می کنند .


مسجد قاسم ابن الحسن (ع) در تقاطع بزرگراه شهید محلاتی و امام علی(ع) واقع است

ارسال نظرات