ضرغامی در همایش تجلیل از خبرنگاران هشت سال دفاع مقدس:
ضرغامی گفت: رسالت رسانه هامسئله یابی است نه مسئله سازی، بزرگترین و بهترین مسئله یاب شهید مطهری بود که یک کتاب یا یک سخنرانی بی فایده نداشته و انگار تمام تفسیر های قرآن را شهید مطهری برای امروز ما گفته است.
کد خبر: ۸۷۵۱۱۹۵
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس همایش تجلیل از خبرنگاران هشت سال دفاع مقدس را برگزار کرد. این همایش امروز یکشنبه 4 مهرماه  ساعت 10 در محل پاتوق خبر خبرگزاری بسیج برگزار شد.
 
سخنران ویژه این مراسم سید عزت الله ضرغامی رییس اسبق رسانه ملی گفت: من خودم را آماده فضای رسمی در این مراسم کرده بودم ولی این فضای صمیمی ذهنیت مرا تغییر داد.
 
وی افزود: فضای گرم همنشینی در کنار بچه های زحمتکش  حوزه رسانه خیلی جلسه خوبی را ایجاد کرده من به نوبه خودم از این جمع نورانی فیض می برم و از همه کسانی که این فرصت را به وجود آوردند کمال تشکر را دارم.
 
ضرغامی ادامه داد: قرار گرفتن در این فضا این مسئله را به ذهن من آورد که زمانی به بهانه دفاع مقدس این همه وحدت در کشور بین همه وجود داشت ولی چرا امروز جامعه آنقدر ملتهب شده که همه از هم دور شده اند و در فضاهای سیاسی این فاصله به خوبی دیده می شود.
 
 وی با اشاره به آیه " ولا تکونوا کالذین تفرقوا و اختلفوا ..." و تفسر علامه طباطبایی  گفت: مثل کسانی نباشیم که تفرقه کردند و ننشستند با هم یک استکان چای بخورند و آن وقت هزاران بدبختی ایجاد شد.
 
  رییس اسبق رسانه ملی تصریح کرد: دوری بادان و فیزیک و بعد به دنبالش اختلاف ایجاد می وشد و اختلاف پشت اختلاف و شایعه پشت شایعه و حرف زدن پشت حرف زدن ادامه می یابد و بعضی ها به راحتی از هم دور می شوند و در حال حاضر وضعیت خوبی در کشور در این مورد نداریم.
 
 
 ضرغامی گفت: رسالت رسانه هامسئله یابی است نه مسئله سازی، مبحث تصمیم گیری در مدیریت در دنیا درس داده می شود و خود مسئله یابی یک دنیا حرف دارد شهید مطهری بلد بود و بزرگترین و بهترین مسئله یاب شهید مطهری بود که یک کتاب یا یک سخنرانی بی فایده نداشته و انگار تمام تفسیر های قرآن را شهید مطهری برای امروز ما گفته است.
 
 
ارسال نظرات