محسن برمهانی در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

نقش اثرگذار جشنواره مقاومت در شناساندن گروه های تکفیری

کارگردان کشورمان گفت: این جشنواره در تبیین جایگاه مقاومت مسلمانان و اینکه اگر همه ایستادگی نکنند چه اتفاقی خواهد افتاد نقش بسزایی ایفا می کند.
کد خبر: ۸۷۵۱۱۹۴
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
محسن برمهانی کارگردان کشورمان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به چهاردهمین جشنواره فیلم مقاومت گفت: جشنواه فیلم مقاومت جشنواره بسیار مهمی است که باید ادامه پیدا کند.

وی افزود: کاش این جشنواره به جای اینکه هر دو سال یکبار برگزار شود هر سال برگزار می شد و این نشان می دهد که ما تولیداتمان آنقدر که ادعا می کنیم نیست، در حالی که باید به حدی می رسید که هر شش ماه یکبار شاهد برگزاری جشنواره مقاومت و جشنواره هایی از این دست بودیم.

برمهانی با اشاره به نقش اثرگذار فیلم های جشنواره مقاومت در شناساندن گروه های تکفیری و داعش به جهان گفت: تمام دنیا گروه های تکفیری را می شناسند ولی نکته مهم این است که مدافعان حرم و مقاومت را نمی شناسند. در موضوع فلسطین و لبنان البته فضا روشن تر شده ولی رسانه های غرب و صهیونیست و آل سعود سعی دارند نقش ایران را در این خصوص مخدوش کنند ولی این جشنواره در تبیین جایگاه مقاومت مسلمانان و اینکه اگر همه ایستادگی نکنند چه اتفاقی خواهد افتاد نقش بسزایی ایفا می کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار