خبرهای داغ:
معاون سیاسی سپاه پاسداران با بیان اینکه ما باید پیام اقتدار خود را اعلام کنیم نه پیام ضعف را، گفت: حفظ باورهای دینی، انقلابی و تقویت فرهنگ حماسی بر عهده علمای دین و روحانیون است.
کد خبر: ۸۷۵۱۱۸۷
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، رسول سنایی راد ظهر شنبه در نشست بصیرتی «شاخصه‌های انقلابی گری در حوزه‌های علمیه برای مبارزه با نفوذ در خراسان جنوبی» بیان کرد: دشمنان نظام امروز عده‌ای از خودمان را برای نفوذ استخدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه نفوذ ٬ تولید اقتصاد نمی‌کند، افزود: در این زمینه باید جهاد کبیر صورت گیرد چرا که هدف نهایی دشمن سلطه نامحسوس است.

سنایی راد با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما را از مدار وابستگی بیرون کشید، گفت: امروز عده‌ای در کشور استقلال را به سخره می‌گیرند.

وی ادامه داد: تغییراتی که امروزه متوجه انقلاب اسلامی است متأثر از تحریم و وعده‌های رفع آن است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: تهدیداتی که پیش روی انقلاب اسلامی قرار دارد شامل برجام و فرابرجام است. امروز یک تهدید جدی مسئله نفوذ است و ما باید کاری کنیم که دشمن در نخبگان و مردم ما نفوذ نکند .

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به جنگ نرم دشمن٬ بیان کرد: در این جنگ نخبگان فکری مد نظر دشمن قرار دارند.

وی با بیان اینکه نفوذ و اغناگری دو پایه جنگ نرم است٬ افزود: نحوه انتقال مفاهیم به جامعه برای مبارزه بانفوذ حائز اهمیت است.

سنایی با اشاره هشت سال جنگ تحمیلی اظهار کرد: در این جنگ بیش از ۲۰۰ هزار شهید برای تثبیت انقلاب داده‌ایم.

وی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی چند متغیر باعث شد که صدام به ایران حمله کند، افزود: اول شخصیت خود صدام که ماجراجو بود و نقشه قتل معلم خود را نیز کشیده بود و دوم تصویری که صدام از ملت ما داشت که ایران ضعیف است و تصور می کرد در مدت شش هفته خوزستان را خواهد گرفت و سوم حمایت کشورهای متفرقه را داشت.

معاون سیاسی سپاه پاسداران با بیان اینکه در چنین شرایطی ما باید پیام اقتدار خود را اعلام کنیم نه پیام ضعف را، گفت: اول اقتصادمقاومتی و فرهنگ عمومی اقتصادی را در مقابل فرهنگ مصرف پیاده کنیم و دوم با حفظ باورهای دینی، انقلابی و تقویت فرهنگ حماسی که این بر عهده علمای دین و روحانیون است.

وی حفظ نظام دینی و جلوگیری از فساد اقتصادی، انحرافات و غرب گرایی را از دیگر راه های مقابله با نفوذ دشمن دانست و افزود: برای جلوگیری از نفوذ دشمن و دفع تهدیدات باید تبیین و روشنگری کنیم و دیگر عبور از دو قطبی اجتماعی، فرهنگی و ساده زیستی است چون طلاب و روحانیون باید الگوی انقلابی گری باشند.

سنایی راد اهمیت توجه به بلوک بندی سیاسی را از راه های مقابله با نفوذ دشمن دانست و گفت: یکی از تهدیداتی که سکولاریزم دینی حوزوی به جان ما انداخت که ما را از سیاست دور کند . دشمنی فقط در سلفی گری تکفیری نیست بلکه یک نگاه شیعی تکفیری است که تولید انگیزه می کند و ما در زمانی هستیم که جنگ نیابتی رواج دارد.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال گرفتن حاکمیت اسلامی است٬ افزود: باید برای مقابله با این اهداف دشمن پیاده‌سازی اقتصادی صورت گیرد.

وی ادامه داد: حفظ و تقویت باورهای دینی و انقلابی و بالا بردن قدرت نظامی و مقابله با فساد از دیگر روش های مبارزه با دشمن است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به روحانیون اظهار کرد: طلاب و روحانیون باید الگوی عملی در انقلاب گری باشند چرا که با شعار کاری انجام نمی‌شود.

سنایی راد با بیان اینکه برخی برای رسیدن به قدرت حاضرند با نظام رقابت کنند، گفت: فتنه ۸۸ نمونه بارزی از این قدرت‌طلبی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها