در اولین یادواره شهدای خورشیدآباد زرندیه مطرح شد

دفاع مقدس منشأ غرور ملی برای مردم سلحشور ایران

امام جمعه زرندیه گفت: ایستادگی و مقاومت ملت ایران باعث شد که توطئه مشترک شرق و غرب برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران به فرصتی برای اثبات توانمندی‌های اسلام و انقلاب و کشور تبدیل شود.
کد خبر: ۸۷۵۱۱۲۱
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ همزمان با هفته دفاع مقدس اولین یادواره شهدای خورشیدآباد در مسجد این روستا با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و بسیجیان پایگاه محبین اهل‌بیت(ع) برگزار شد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرندیه در این یادواره با اشاره به پیام‌های دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور خو‌ های مقدسی است که در پای شجره طوبای انقلاب اسلامی ریخته شد.

وی با بیان شاخصه بارز شهدا و ایثارگران در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل افزود: فرزندان جبهه و شهادت اطاعت را عبادت می‌بینند؛ وارثان دفاع مقدس عزت جهاد را با ذلت در خانه نشستن عوض نمی کنند، ایستادگی آنان از پای نشستگان تاریخ را به قیام وا می‌دارد و این پیام بزرگ دفاع مقدس است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی هشت سال دفاع جانانه ملت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن را منشأ غرور ملی پایان‌ناپذیری برای مردم سلحشور ایران عنوان کرد و گفت: این ایستادگی و مقاومت ملت ایران باعث شد که توطئه مشترک شرق و غرب برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران به فرصتی برای اثبات توانمندی‌های اسلام و انقلاب و کشور تبدیل شود.

امام جمعه زرندیه در پایان با بیان اینکه رشادت‌های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد گفت: با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می‌توان هر دشمن خیره سری را ناکام ساخت.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار