فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه پیش قراولان افتخار هشت سال دفاع مقدس را امام راحل و شهدا دانست و گفت: مدافعان حرم، ادامه دهندگان راه شهدای هشت سال دفاع مقدس هستند.
کد خبر: ۸۷۵۱۱۱۵
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه‌سرا، سردار محمدعلی حق‌بین، فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان شب گذشته(3مهر) در یادواره شهدای گمنام و مدافعین حرم که به مناسبت هفته دفاع مقدس در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار داشت: ملت عزیز ایران افتخارات زیادی را در جنگ هشت سال دفاع مقدس آفریدند و به قله‌های پرافتخار یکی پس از دیگری دست پیدا کردند.

وی با بیان اینکه سردمداران جریان هشت سال دفاع مقدس، امام راحل، شهدا و مردم بودند، افزود: ایران اسلامی به دنیا الگویی ارائه داده است که این الگو نشات گرفته از داستانی است که شهدا در قالب یک فرهنگ به دنیا عرضه کردند.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دعوای ما با دنیای غرب بر سر فرهنگ شهداست، گفت: جمهوری اسلامی ایران از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون به بسیاری از افتخارات و قله‌هایی که دشمنان به آن فخر می‌فروشند، دست پیدا کرده‌ است.

سردارحق‌بین تصریح کرد: استکبار دنیا را به گونه‌ای که خواسته و میل چند کشور باشد، تعریف کرده بود، که آن کشورها افتخارات و تهدیدهایشان را برای مردم دنیا هر زمان می‌خواستند به رخ می‌کشیدند.

پیش قراول افتخار هشت سال دفاع مقدس امام راحل و شهدا هستند

وی با بیان اینکه پیش قراول افتخار هشت سال دفاع مقدس امام راحل و شهدا هستند، خاطرنشان کرد: ما به نقطه‌ای دست یافته‌ایم که به جای به رخ کشیدن افتخارات، از مردم مظلوم جهان حمایت و دفاع می‌کنیم.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمنان اسلام، مظلومان جهان را می‌کشند و به این کارشان افتخار می‌کنند، اظهار داشت: مسیر نظام جمهوری اسلامی ایران با مسیر دنیای غرب به کلی فرق دارد.

سردار حق‌بین با بیان اینکه رزمندگان ایران اسلامی برای دفاع از مظلومان عالم به هزاران کیلومتر دورتر از مرزها می‌روند، افزود: فرهنگ ما با فرهنگ استکبار کاملا متفاوت است، زیرا فرهنگ ما نشات گرفته از فرهنگ شهدا است.

مدافعان حرم، ادامه دهندگان راه شهدای هشت سال دفاع مقدس هستند

وی با بیان اینکه امروز جوانان ایران اسلامی با بصیرتی که دارند مسیر شهدای دفاع مقدس را ادامه می‌دهند و به اینگونه رفتارها افتخار می‌کنیم، گفت: شهدای مدافع حرم که برای به ارمغان آوردن امنیت در خارج از مرزها دفاع می‌کنند، ادامه دهندگان راه شهدا هستند.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی همه قوای خود را جمع کرده‌اند تا فرهنگ شهادت و انقلاب را در کشور ما از بین ببرند، تصریح کرد: دشمن به دلیل اینکه انقلاب را از پای دربیاورد، دست به جنگ نرم زده‌ است.

سردارحق‌بین با بیان اینکه دشمن تاب تحمل حرف حق را ندارند، خاطرنشان کرد: آنها برای اینکه فرهنگ انقلاب اسلامی را در دنیا سرکوب کنند و دیگر کشورها نتوانند از آن درس بگیرند دست به هر اقدامی می‌زنند.

وی با بیان اینکه دشمن برای همه اهداف و فرهنگ‌های ما، راهبردها و استراتژی هایی مشخص کرده‌ که همه آنها را یکی پس از دیگری در کشور ما اجرا می‌کند، اظهار داشت: باید در این راستا حواسمان کاملا جمع باشد و بصیرت داشته باشیم.

دشمن در حال تغییر ذائقه مردم ایران است

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمن در حال تغییر دادن ذائقه و رفاه طلب شدن مردم است، افزود: دشمن با ترویج و تحمیل ماهواره به مردم در صدد است تا پوشش، رفتار و خوراک مردم ایران را مانند غرب کند.

سردارحق‌بین با بیان اینکه از نظر دشمن، اگر مردم شبیه خواسته‌های آنها پیش رفتند، آن موقع به ایران حمله می‌کنند، گفت: از نظر دشمن، در این صورت مردم دیگر شجاعت هشت سال دفاع مقدس را ندارند که در برابر آنها قد علم کنند.

وی با بیان اینکه امنیت امروز جامعه توسط شهدا تامین شده است، تصریح کرد: دشمن برای همه روزها و سال‌های متمادی مردم ایران برنامه‌ریزی کرده و در حال اجرا است.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه نباید دشمن را امیدوار کنیم، خاطرنشان کرد: برخی از افراد در خیابان‌ها به گونه‌ای ظاهر می‌شوند که چهره‌شان به غربی‌ها بیشتر نزدیک است تا به ایرانی‌ها، که این خالی کردن خاکریزهاست.

سردار حق‌بین با بیان اینکه باید دین را به مردم دنیا عرضه کنیم، اظهار داشت: ما باید از حریم امنیتی جمهوری اسلامی ایران دفاع کنیم و امنیت را به هر قیمت و به هر شکلی شد برای مردم به ارمغان آورده و بیاوریم.

وی افزود: دنیا و جهانخواران باید بدانند، هر جایی که انها زمینی را تعریف کنند وبخواهند توپ را در آن زمین به گردش در بیاورند ما برای امنیتمان به آنجا خواهیم رفت و دفاع می‌کنیم.

 

امروز به دنبال به دست آوردن اقتدار و ایجاد امنیت پایدار برای نسل‌های آینده هستیم

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امروز به دنبال به دست آوردن اقتدار و ایجاد امنیت پایدار برای نسل‌های آینده هستیم، گفت: از نسل بعد پرسیده می‌شود، آیا می‌توانند فرزندانی تحویل جامعه دهند که هر کدام آنها به تنهایی در برابر ده تن دشمن بایستد و از کشور دفاع کنند.

سردار حق‌بین، امنیت را فکر، تدبیر و فرهنگ دانست و تصریح کرد: اگر این سه موضوع را با ابزارهای موجود جامعه تلفیق کردید می‌توانید امنیت پایدار را برای خودتان به ارمغان بیاورید.

وی با بیان اینکه امنیت تلفیقی از همه ابزارهای جامعه است، خاطرنشان کرد: نظامیها موظفند این امنیت را در کنار اقتدار پایدار کنند که در این صورت ثروت می‌آید.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه با دست دراز کردن به سمت آمریکا اقتدار، ثروت و امنیت به وجود نمی‌آید، اظهار داشت: اگر امنیت در کشور نباشد هیچ کدام از اقتدار، ثروت و ... به دست نمی‌آید.

سردار حق‌بین با بیان اینکه باید فرهنگ خود را پاس بداریم، افزود: اگر فرهنگ خود را پاس نداریم به اقتصاد درست و امنیت پایدار دست نخواهیم یافت و در نزد آیندگان زیر سوال خواهیم رفت.

ارسال نظرات