نماینده خاش در گفت‌وگو با «بسیج»:

دیپلماسی التماسی مطالبات ایران از آمریکا را وصول نمی‌کند

نماینده مردم خاش در مجلس معتقد است دیپلماسی التماسی طلب های ایران از آمریکا را وصول نمی کند.
کد خبر: ۸۷۵۱۰۶۱
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳
علی کرد نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج  با اشاره به اظهارات روحانی در مقر سازمان ملل و درخواست از آمریکا برای عمل به تعهداتش نسبت به برجام، اظهار داشت: آنچه تاکنون موجب توسعه و پیشرفت کشور شده ناشی از انقلاب اسلامی و رهبری های حکیمانه مقام معظم رهبری بوده است.

وی با بیان اینکه باور داشتن خود و نظام سبب موفقیت این نظام و ترس دشمنان  شده است، افزود: بی شک سربلندی این نظام بسته به حرکت عالمانه و کار کارشناسی و در نظر گرفتن مصلحت  نظام و  آرمان های امام و رهبری  و همچنین دفاع و حمایت از تولیدات داخلی و توجه به تفکرات اندیشمندان و عالمان داخلی است.

نماینده مردم خاش با اظهار به اینکه دشمنان به دنبال برهم زدن اتحاد و انحراف ملت از خط راستین انقلاب هستند، گفت: آنها با دروغ پردازی های خود به دنبال تضعیف اقتدار ایران هستند.

وی گفت: ایران آغوشش را به طرف تمام دنیا با عنوان صلح ، دوستی و آرامش و همزیستی و همفکری باز کرد اما دشمنان اسلام و کسانی که حقوق بشر را رعایت نمی کنند و بین ملت ها تفرقه انداخته اند و اسرائیل صهیونیست را تقویت می کنند  آنها دشمنی را به ما ارائه کرند.

نماینده مردم خاش در مجلس گفت: ما با هر گفتمانی که در چارچوب مصلحت نظام و آرمان های ما باشد موافق هستیم و دوستی را پیشه خود قرار می دهیم اما هرگز نمی توانیم با سستی اراده و زاری و تضرع از آنها عملیاتی شدن تعهدات را طلب کنیم.

وی تصریح کرد: هرگز التماس در دیپلماسی کار درستی نیست و باید به گونه ای عمل شود که نشان دهد ایران حق بوده و طبق حق عمل می کند و هرگز از حقوق هسته ای خود دست نمی کشد و همیشه نیز پایبند به تعهدات خود بوده است.
ارسال نظرات