استان بوشهر

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی درشهرستان گناوه به مناسبت هفته دفاع مقدس

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی درسومین روز هفته دفاع مقدس به همت ناحیه مقاومت گناوه دراستان بوشهربرگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۱۰۵۷
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۲
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، در سومین روز هفته دفاع مقدس، همایش بزرگ خانوادگی صبح  جمعه باحضور مسئولان ادارات، بسیجیان، فرماندهی و مجموعه سپاه ناحیه گناوه و خانواده‌ها درگناوه برگزار شد.

سرهنگ "یاسین اکبا" فرمانده سپاه ناحیه گناوه باگرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: امروز یاد و خاطره شهدا و امام شهدا را گرامی می‌داریم؛همان‌هایی که سر دادند تا ما سرافراز باشیم و از پا افتادند تا ما ثابت قدم درراستای اهدافی که آنها جان خود را برای آن دادند بایستیم.

وی پیرامون این پیاده‌روی اظهار داشت: بر اساس ابلاغ سازمان بسیج، اولین جمعه هفته دفاع مقدس یک همایش پیاده‌روی خانوادگی در راستای تکریم و پاسداشت یاد و خاطره شهدا و جانفشانی رزمندگان و ایثارگران برگزار می‌کنیم.

" اکبا" در پایان سخنان خود با تقدیر از همکاری همه ادارات و ارگان‌ها در برگزاری این همایش گفت: از همه ادارات و نهادهایی که در این هفته ، به‌ویژه در برگزاری این همایش همکاری کردند بخصوص اداره ورزش و جوانان،شورای شهر، هیئت‌های ورزشی، شهردار گناوه، پایگاه‌های مقاومت مجموعه سپاه ونیروهای نظامی و انتظامی تقدیرو تشکر می‌کنیم.

"حسین قاسمی" مسئول معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه امام صادق (ع) درباره این همایش بزرگ پیاده روی اظهار کرد: امروز انجام ورزش از سوی مردم می تواند ضامن سلامت جامعه بوده و ازبسیاری بیماری ها و مشکلات جلوگیری کند.

 وی یکی از نیازهای اساسی کشور را فراگیر شدن ورزش همگانی دانست و گفت:  این فرمایش مقام معظم رهبری است که نشان دهنده توجه ویژه ایشان به این مقوله و اهمیت آن در سلامت جامعه است.

  "قاسمی" خاطر نشان کرد : تبدیل ورزش همگانی به فرهنگ عمومی و نهادینه کردن آن در جامعه یکی ازضروریات است . شاید امکان  بالا بردن  جام و کسب مقام درسکوی قهرمانی برای همه وجود نداشته باشد اما کسب آرامش یعنی سلامت جسم و روان در گرو توسعه ورزش همگانی است.

لازم به ذکر است : این همایش پیاده‌روی خانوادگی صبح جمعه از خیابان ساحلی تا شهدای گمنام گناوه برگزار شد و در پایان به قید قرعه جوایزی بین خانواده‌ها توزیع شد.

تصاویر کامل خبر در ادامه ...

انتهای پیام/گ

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار