بوشهر- مسئول تعلیم و تربیت بسیج تنگستان گفت: دفاع مقدس نگین گرانبهایی از یاد ها و خاطرات شهدا و رزمندگان ایران اسلامی است که در دل این دوران طلایی نهفته و ماندگار خواهد ماند.
کد خبر: ۸۷۵۱۰۱۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، سید حسن مهدی در جمع بسیجیان تنگستان گفت: دفاع مقدس ما اثبات حقانیت اسلام نابی بود که به وسیله رزمندگان سلحشور ایران اسلامی در لحظه لحظه آن پدیدار شد و فرزندان روح الله پرچم اسلام و قران را با عزت و حماسه برافراشته کردند.

وی گفت: به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب ملت قهرمان ایران در دفاع از مرزهای میهن با جانفشانی دلاورانه پرچم اسلام و قران را برافراشته نگه داشتند تا دفاع مقدس نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران شود.

مهدی افزود: جوانمردانی پاک طینت با تمام وجود جان خود را نثار آرمان الهی کردند و در دل دفاع مقدس با تکیه بر آرمان خواهی خود اسلام را زنده نگه داشتند.

وی تصریح کرد: امروز برخی از کشورها بدون آرمان حیات ماندگاری نخواهند داشت و در تمام عرصه ها چه داخلی و چه خارجی چشم به دست بیگانگانشان دراز خواهند کرد و اگر بخواهیم نام ببریم به عینه خواهیم دید که کشور عربستان در ذلت تمام هر چند پرچم لا اله الا الله را در درون خود به یدک می کشد ولی نتوانسته غیر خدا را نفی کند و زیر بار ذلت و ستم ظالمین فرو رفته است.

مهدی خاطر نشان کرد: دفاع مقدس ما نگین گرانبهایی از یاد و خاطره شهیدان والا مقامی است که با روحیه انقلابی توانستند پرچم اسلام و قران را در تمامی عرصه ها برافراشته نگه دارند.

وی اظهار داشت: امروز نظام الهی و کشور اسلامی ما جوانان پر شور و شعوری دارد که پای انقلاب مستحکم تر از گذشته خواهند ایستاد و با تکیه بر تجربه جوانان دیروز بهترین حضور و آمادگی را در همه عرصه ها به اثبات و نمایش خواهند گذاشت.

ارسال نظرات