همزمان با هفته دفاع مقدس و اولین روز سال تحصیلی جدید، زنگ مقاومت با حضور مسئولان شهرستان زرندیه در مدارس شهرها و روستای این شهرستان نواخته شد.
کد خبر: ۸۷۵۱۰۰۷
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ محمدعلی یوسفی رئیس آموزش و پرورش شهرستان زرندیه در مراسم نواخته شدن زنگ مقاومت در مدرسه پسرانه اقبال لاهوری شهر زاویه ضمن تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس گفت: دانش آموزان با پیروی و سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری، می‌توانند سهم بزرگ خود را در به ثمر رسیدن سند تحول بنیادین در حوزه تعلیم و تربیت انجام دهند.

وی افزود: با تحقق سند تحول بنیادین در حوزه تعلیم و تربیت آرمان های انقلاب اسلامی در قالب مدرسه محقق می‌گردد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان زرندیه تصریح کرد: می‌توان با همدلی و همفکری فرهنگیان شهرستان، دانش آموزان تلاشگر، صاحب نظران حوزه فرهنگ و نهادهای فعال فرهنگی موجبات عزت و سرافرازی را در زرندیه فراهم کرد.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام باقری امام جمعه شهر زاویه با تاکید بر اینکه جنگ همچنان ادامه دارد، گفت: امام راحل نیز پس از پایان دوران دفاع مقدس فرمود که جنگ تمام نشده و همچنان ادامه دارد، این حرفی درست بود زیرا تمامی این سالها دشمن استکباری با انواع هجمه‌ها و تهدیدات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی با انقلاب و نظام اسلامی به مقابله پرداخت ولی هر بار دست خالی‌تر از گذشته مجبور به ترک میدان با سرافکندگی می‌شود.

وی افزود: نیروهای جان برکف ایران اسلامی به فرماندهی مقام معظم رهبری به تمام دشمنان به ویژه اسرائیل جنایتکار و آمریکای مستکبر فهماندکه اگر کسی جرأت تعرض به تمامیت ارضی کشور را به خود بدهد در آنی از دقیقه با خاک یکسان خواهد شد.

امام جمعه زاویه تصریح کرد: توان بالای نظامی و روحیه شهادت طلبی نیروهای انقلابی ایران بر هیچکس پوشیده نیست.


انتهای پیام/

ارسال نظرات