خبرهای داغ:
دبیر هیئت رزمندگان اسلام ارومیه:

رهنمودهای مقام معظم رهبری راهبرد اصلی پیشرفت انقلاب اسلامی ایران است

دبیر هیئت رزمندگان اسلام ارومیه گفت: از رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمینه پیشرفت انقلاب اسلامی ایران و در دیگر زمینه‌ها باید به عنوان یک راهبرد نهایت استفاده را ببریم و گره‌های کور را باز کنیم.
کد خبر: ۸۷۵۰۹۸۲
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فخرعلی قلی‌زاده در مراسم "دفاع مقدس و فرهیختگان" که در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: باید ایام پر میمنت دفاع از میهن اسلامی و سالگرد حماسه خونین این رشادتها را گرامی بداریم و این فرهنگ غنی را به تمام جهانیان اشاعه دهیم.

وی افزود: باید از رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمینه پیشرفت انقلاب اسلامی ایران و در دیگر زمینه‌ها به عنوان یک راهبرد و استراتژی نهایت استفاده را ببریم و با استفاده از این بیانات می‌توانیم گره‌های کوری که در کشور ایجاد شده را به راحتی برطرف کنیم و استفاده از فرهنگ دفاع مقدس و عاشورایی از بهترین راه حل‌های موجود است.

دبیر هیئت رزمندگان اسلام ارومیه گفت: جنگ تحمیلی 8 ساله عراق علیه ایران نمونه بارزی از نابرابری‌ها بود که از آن نابرابری صرف به برتری نظامی ایران در مقابل رژیم بعثی عراق و ابر قدرت‌های جهان شد.

وی بیان کرد: بزرگداشت هفته دفاع مقدس یکی از برنامه‌های مناسبتی هیئت رزمندگان اسلام است که دفاع مقدس ایران اسلامی مقابل ابر قدرت‌های جهانیان را بار دیگر بر همگان آشکار می‌سازد و از قدرت روزافزون این نظام و دین اسلام به همگان سخن می‌گوید و برتری مومنان را نشان می‌دهد.

قلی‌زاده خاطرنشان کرد: هر ساله برنامه‌های بسیاری توسط هیئت رزمندگان اسلام برگزار می‌شود و در 6 ماهه اول سال نتایج بسیار خوبی داشته است و برنامه‌های این هیئت در 6 ماهه دوم سال نیز ادامه دارد که مبین آرمان‌ها و آموزه‌های انقلاب اسلامی ایران است.

دبیر هیئت رزمندگان اسلام ارومیه افزود: شایسته‌ترین افرادی که می‌توانند برای امام حسین (ع) عزاداری کنند، مجاهدان در راه خدا، رزمندگان و جوانان اسلامی ایران هستند که همیشه و در همه حال در صحنه حاضر هستند و در مقابل کارشکنان علیه ایران و دین اسلام ایستادگی کرده‌اند.

ارسال نظرات