خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: جوانان انقلابی مبلغ فرهنگ غنی اسلامی باشند و چهره دولتهای ظالم را به جهانیان آشکار سازند.
کد خبر: ۸۷۵۰۹۸۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی در مراسم بزرگداشت "دفاع مقدس و فرهیختگان" که در مصلای امام خمینی (ره) شهر ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یکی از مناسبت‌های مهم انقلاب اسلامی ایران است که باید بیش از هر مناسبت دیگری بزرگ شمرده شود.

وی افزود: سرباز با روحیه و با ایمان می‌تواند در مقابل دشمن صف آرایی کند و پیروز نهایی شود و ایران اسلامی در جنگ نابرابر تحمیلی از سوی عراق با نیروی و تجهیزات بسیار کم توانست پیروز نهایی جنگ شود و تقوا و ایمان به خدا یکی از امتیازهای مثبت رزمندگان اسلام بود که آنان را پیروز نهایی کرد.

سرایی بیان کرد: کثرت دشمنان مقابل مسلمانان نباید هراسی برای مسمانان ایجاد کند و باید تا نهایت جان مقابل کارشکنان علیه دین اسلام و دشمنان خود ایستادگی کنند و کثرت جمعیت می‌تواند مشکلاتی در پ یداشته باشد ولی تقوای الهی و ایمان به پیروزی و نجات یافتن از دست دشمن تمامی این مشکلات را از بین می‌برد.

وی تشریح کرد: جنگ تحمیلی 8 ساله ایران یکی از مصادیق جنگ‌های نابرابر بود که جوانان ایران اسلامی با روحیه بلند همت خود دشمن را از پای درآوردند و با این پیروزی قدرت خود را به جهانیان نشان دادند و در میان جوانان ایرانی سربازان مدافع خارجی از جمله 18 طلبه شهر استانبول کشور ترکیه حضور داشتند که در جنگ ایران و عراق سه تن از آنان به شهادت رسیدند و در مزار گلزار شهدای تهران به خاک سپرده شده‌اند.

سرایی تصریح کرد: شکست دادن دولت آمریکا و نیروی نظامی این دولت استعمارگر دیگر برای کشور ما آرزو نیست و با وجود رهبری مقتدر، عزت در تفکر و بسیجیان ای مهم برای ما بسیار آسان گشته است، همانگونه که تفنگداران آمریکایی در آب‌های خلیج فارس دستگیر شدند و با دست‌های بسته در مقابل دوربین‌ها قرار گرفتند و به تمام جهانیان زبونی آنها نشان داده شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی خاظرنشان کرد: ایرانیان در جنگ تحمیلی 8 ساله توان نظامی خود را به جهانیان نشان دادند و در حال بر تمام جوانان انقلابی وظیفه است از نظر فرهنگ غنی اسلامی خود رونمایی کنند و تا جایی که می‌توانند مبلغ این فرهنگ ناب باشند و چهره دولت های ظالم را به جهانیان آشکار سازند.

ارسال نظرات