امام جمعه فرمهین گفت: با توجه به رشادت های سپاه و بسیج در جنگ سخت، امروز بزرگ ترین وظیفه سپاه مقابله با جنگ نرم با رویکرد دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۵۰۹۷۵
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مسئولین سپاه ناحیه مقاومت فراهان امروز با امام جمعه شهرستان فرمهین دیدار کردند.

حجت‌الاسلام فیض‌کرمیان امام جمعه فرمهین در این دیدار با اشاره به توطئه‌های دشمنان در هر برهای از تاریخ برای ضربه زدن به تاریخ انقلاب اسلامی گفت: دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بهره می گیرد و در این مسیر تمام تلاش خود را در عرصه‌های مختلف به کار بسته است.

وی افزود: ملت ایران همواره در مقابله با این ترفندها و توطئه‌ها استوار بر عرشه کشتی انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و از کیان این نظام دفاع می کنند.

امام جمعه فرمهین سپاه را سکان‌دار کشتی انقلاب دانست و گفت: سپاه مدافع و پاسدار جامعه اسلامی در برابر گرگ‌های در کمین نشسته‌ای است که انقلاب و ارزش‌های نظام را نشانه گرفته‌اند؛ در هر برهه‌ای که انقلاب اسلامی با تهدیدی مواجه بوده دلاورمردان سپاه جان خود را تقدیم نظام اسلامی کرده است.

وی افزود: سپاه نیروی تمام عیار برای تمامی عرصه های نظام است که در هر شرایطی به بهترین شکل از انقلاب اسلامی دفاع می کند و تکلیفی را که امام راحل برگردن آن نهاده را به بهترین شکل ممکن ادا می نماید.

حجت‌الاسلام فیض‌کرمیان حضور اثرگذار و پر رنگ سپاه و بسیج در هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمن بعثی را از اقدامات سپاه برای مقابله با تهدیدات خارجی برشمرد و افزود: رشادت های به یادماندنی سپاه در دفاع از خاک کشورمان در زمان جنگ سخت بر کسی پوشیده نیست و نهال انقلاب اسلامی در سایه ایثار و روحیه شهادت‌طلبی سپاهیان توانست آرامش و امنیت را در جامعه حکم فرما کند.

امام جمعه فرمهین بزرگترین وظیفه سپاه را مقابله با جنگ نرم دشمن دانست و افزود: با توجه به رشادت های سپاه و بسیج در جنگ سخت، امروز بزرگ ترین وظیفه سپاه مقابله با جنگ نرم با رویکرد دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه اقتدار سپاه پاسداران ضامن بقای نظام اسلامی است، گفت: هرگونه تهدیدی كه علیه انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن انجام گیرد، سپاه در خط مقدم مقابله با این تهدید قرار دارد، وجود جوانان متعهد و مؤمن در سپاه و ظرفیت های مطلوب این نهاد و بسیج سبب ایجاد آرامش و امنیت در ایران اسلامی شده و کشور را بیمه کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات