خبرهای داغ:
رهبر حزب المستقبل یمن گفت:باید قدر جایگاه رهبری و ولایت را دانست، مردم یمن در همه حال براای رحبری امام خامنه ای ارزش بالایی قائل هستند.
کد خبر: ۸۷۵۰۹۷۴
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، همزمان با هفته دفاع مقدس مراسمی با موضوع انقلاب یمن با حضورحجت الاسلام سید حسن العماد رهبر حزب المستقبل یمن در مسجد امام حسن عسکری شهرک کوثر برگزار گردید.

در این مراسم سید حسن العماد ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: انقلاب مردم یمن با تأسی از راه و رنمودهای حضرت امام خمینی (ره) و امروز نیز با راهنمایی رهبر فرزانه جمهوری اسلامی ایران ایجاد شد.

وی افزود: امروز ما در جهان اسلام شاهدیم که پیام انقلاب اسلامی ایران به همه نقاط جهان صادر گردیده و الگوی انقلاب اسلامی درجهان اسلام به معرض نمایش درآمده و یک به یک حکومت های وابسته به جهان غرب در حال سقوطند.

العماد تصریح کرد: باید قدر جایگاه ولایت فقیه و رهبری را دانست، مردم یمن برای رهبری امام خامنه ای بسیار ارزش قائل‌اند.

وی در ادامه سخنان خود گفت: آنچه که واقعا دشمن نتوانست در آن خدشه وارد کند ارزش شهدا و حضرت امام خامنه ای بوده است، هر چقدر دشمن تلاش کرد تا در باورهای دینی مردم یمن خدشه ای وارد کند، نتوانست به سرانجام برسد زیرا مردم یمن در تصمیم خود مسمم هستند و از کلام و رهنمود های ایشان تبعیت می‌نمایند.

سید حسن العماد متذکر شد: این همه حمله به یمن برای چیست؟ برخی از کشور های عربی منطقه و غرب با هم به یمن حمله می کنند برای چه؟ مگر مردم یمن چه کرده اند ،چه گناهی مرتکب شده اند؟ گناه مردم یمن تبعیت از ولایت فقیه و رهبری فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای است، انصارالله  یمن از رهنمود های رهبری ایران درس گرفت و این اتفاقات را رقم زد و این تفکر در مردم یمن ایجاد شد که ما پیروزخواهیم شد.

وی تبیین کرد: این همه جنگ با ایران و امروز با یمن برای چیست؟ حتما سری در این قضیه هست، آنها می‌دانند اگر دراین دو کشور امام خامنه ای و نور ولایت و رهبری نبود ما امروز نبودیم و حتی تفکر شیعه هم نبود.

العماد در خصوص جایگاه رهبری اذعان کرد: (خمینی الوجود خامنه ای البقاع) واقعا اگر امام خامنه‌ای و رهبری ایشان نبود این انقلاب حفظ نمی‌شد، دشمن بعد از امام خمینی(ره) نمی‌خواست این پرچم حسینی باقی بماند، دشمن نمی‌خواهد که ایران و یمن پرچمدار امام زمان (عج) باشد و نمی‌خواهد ظهور امام زمان (عج) نزدیک  شود.

وی در ادامه با اشاره به حملات سنگین آل سعود در یک سال گذشته به مردم یمن، ابراز کرد: برخی از کشورهای عربی منطقه و غرب دست در دست عربستان داده‌اند تا کشور یمن را به سلطه خود درآورند در حالی که تاکنون به هیچ کدام از اهداف خود دست پیدا نکرده‌اند و انشاءالله به فرموده مقام معظم رهبری پیروزی از آن مردم یمن است.

رهبر حزب المیتقبل یمن در پایان ابراز امیدواری کرد: با حفظ وحدت همه مردم و حضور در صحنه و کمک به مستضعفین و پیروی از ولایت، انشاءالله پیروزی  نزدیک است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها