با حضور شهردار منطقه و همراهی مهناز افشار:
خبرگزاری بسیج: سال تحصیلی کودکان کار منطقه 20 با حضور شهردار منطقه و مهناز افشار؛ تهیه کننده و بازیگر سینما به عنوان سخنگوی پویش "بد سرپرست تنهاتر است" آغاز شد.
کد خبر: ۸۷۵۰۹۵۸
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۸

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سید احمد صفوی شهردار منطقه 20در جمع کودکان کار مدرسه ایلیا گفت: شهرداری به عنوان یک نهاد اجتماعی با مجموعه اقدامات اجتماعی، فرهنگی، ترافیکی و عمرانی در تلاش است تا بستر علم و دانش را بیش از پیش برای دانش آموزان و رهپویان دانایی فراهم کند.

صفوی با اشاره به اینکه مدیریت شهری منطقه 20در طول سال تحصیلی همراه با دانش آموزان خواهد بود، افزود: مسابقات ورزشی، جشنواره های هنری ونمایشی، کارگاه های آموزشی از جمله برنامه های پیش بینی شده برای دانش آموزان است.

وی ضمن قدردانی از حضور مهناز افشار، تهیه کننده و بازیگر سینما در جمع کودکان کار منطقه 20 و دست اندرکاران پویش "بد سرپرست تنهاتر است"که متولی این مراسم بودند، برای این کودکان، موفقیت تحصیلی را آرزو کرد.

مدرسه ایلیا، اولین مرکز آموزشی ویژه کودکان کار منطقه 20 است که با حمایت و پشتیبانی اداره آسیب های اجتماعی شهرداری این منطقه جنوبی راه اندازی شده است که علاوه بر آموزش های تحصیلی، خدمات مشاوره ای، پزشکی، مددکاری و کارآفرینی به دانش آموزان ارائه می شود.

پویش" بد سرپرست تنهاتر است" با هدف حمایت از کودکان بدسرپرست، از سوی شهرام گیل آبادی، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، طراحی و توسط جمعی از هنرمندان، فعالان اجتماعی، حقوقدانان، روانشناسان، جامعه شناسان، ورزشکاران و اهالی رسانه تشکیل شده که مهناز افشار تهیه کننده و بازیگر سینما نیز به عنوان سخنگوی این پویش است.

 

ارسال نظرات