برگزاری جلسه شورای هماهنگی مبارزه با عرضه و تقاضای مواد مخدر در شهریار

خبرگزاری بسیج: سومین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با عرضه و تقاضای مواد مخدر شهرستان شهریار در بهزیستی شهریار برگزار گردید.
کد خبر: ۸۷۵۰۹۵۶
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سـومین جلسه کمیته فـرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با عرضه و تقاضای مواد مخدر شهرستان با حضور اعضـاء عضو کمیته به ریاست علی اصغر یوسف زاده تشکیل شد.

علـی اصغر یوسف زاده سرپرست بهزیستی شهریار به عنوان رئیس کمیته فرهنگـی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با عرضه و تقاضای مواد مخدر بر ضرورت توجه و برنامه ریزی های کـوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت بویژه با رویکرد آموزشی و فرهنگـی به منظورمبارزه با آسیب هــای اجتماعی بویژه اعتیاد عنوان کرد.

زهرا عبدالله زاده معاون پیشگیری بهزیستی شهریار و اعضاء کمیته فرهنگی و پیشگیری با فعال کردن پایگاههای بسیج و فرهنگسراها جهت ارائه خدمات آموزشی و تشکیل گـروه مدرسین در راستای ارائه خدمات آموزشی ویژه آسیبهای اجتماعی ، ارسال پیامک های آموزشی به جــامعـه هدف با موضوع اعتیاد موافقت کردند و در پایان این جلسه تخصیص جایگاههای تبلیغاتی ویــژه نصب بنر ها و پوسترهای آموزشی به منظور ارتقاء سطـح آگاهی و مصون سازی جامعه هــدف در دستور کار این کمیته قرار گرفت.

 

ارسال نظرات