خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه فامنین گفت: شجاعت و دلیری در میدان‌های نبرد علیه باطل، جوانان ما را خودساخته کرد و بدون هراس از هیچ دشمن مسلحی، از آرمان های انقلاب دفاع خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۷۵۰۹۱۹
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین، همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور حداکثری مردم در فامنین برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین در این همایش اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری، جنگ، ما را قوی‌تر کرد و اگر این جنگ نبود این حرکت عظیم مردم به سوی پیشرفت و استقلال، مجال بروز و ظهور پیدا نمی کرد و این مردان شجاع و سرداران دلیر تربیت نمی‌شدند.

حسن بهادری یکتا تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس همانند گنجینه با ارزشی است که امانت به دست ما رسیده و باید برای حفظ ارزش‌ها و داشته‌هایمان از هیچ کاری دریغ نکنیم.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین افزود: از ایثارگران تجلیل کرده و خانواده های شهدا را عزیز بداریم چراکه درس ایثار و از خودگذشتگی را از آنان آموخته ایم.

وی افزود: شجاعت و دلیری در میدان‌های نبرد علیه باطل، جوانان ما را خودساخته کرد و بدون هراس از هیچ دشمن مسلحی، از آرمان های انقلاب دفاع خواهیم کرد.

بهادری‌یکتا عنوان کرد: جوانان ایران اسلامی،نیاز به درس‌هایی از دانشگاه انسان‌ساز جبهه‌ها دارد، تا نسل نو نیز بدانند با همت و وحدت و ایثار می‌توان بر دشمن غلبه کرد.

وی در پایان هدف از برگزاری این همایش را، ایجاد شور و شوق در بین خانواده‌ها دانست و از خانواده‌ها خواست تا قدر در کنار هم بودن را بدانند و خارنشان کرد:این امنیت و آرامش در کشور را مدیون خون شهدا در 8 سال دفاع مقدس هستیم.

در پایان همایش پیاده روی، به قید قرعه جوایز نفیسی به برندگان اهداء شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات