جنگی که دشمنان اسلام امروزه به راه انداختند جنگ فرهنگی است که بارها رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانات خود به کلمه نفوذ فرهنگی اشاره کرده است.
کد خبر: ۸۷۵۰۹۱۴
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، امام جمعه شهرستان طارم در دیدار با کارکنان سپاه ناحیه طارم ، بسیجیان، فرهنگیان و سایر مسئولین ادارات ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید خدمت ملت ایران گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس ابهت دشمنان شرق و غرب توسط ملت ایران اسلامی شکسته شد و آنها در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

حجت الإسلام محمد صادقی پور با اشاره به عواملی که باعث شد تا دشمنان اسلام به خاک میهن اسلامی جرأت پیدا کنند افزود: از جمله این عوامل تصمیمات نابجا و نادرست دولت موقت بازرگان ، خیانت بنی صدر ، خیانت منافقان بود که علاوه بر ترورهای داخلی با اعزام سربازان به جبهه برای خدمت سربازی در زمینه کسب و انتقال خبر به دشمنان استفاده می کردند.

وی با اشاره به مسائل سیاسی روز جهان اظهار داشت: جنگی که دشمنان اسلام امروزه به راه انداختند جنگ فرهنگی است که بارها رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانات خود به کلمه نفوذ فرهنگی اشاره کرده است بنابراین در طول هشت سال دفاع مقدس دشمنان تا جایی پیشرفت کرده بودند که می توانستند در تصمیمات سری مسئولین کشور نفوذ کرده و نقشه جنگ را براحتی بدست می آوردند.

صادقی پور با اشاره به اهمیت هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: یکی از مسائل مهمی که امروزه تدریس می شود مسأله دفاع مقدس است باید سعی کنیم از تجربیات هشت سال دفاع مقدس ، خاطرات رزمندگان ، جانبازان و برنامه های متعدد استفاده کافی را ببریم.

امام جمعه شهرستان طارم خاطرنشان کرد: امروزه اگر بگوییم دشمن حق تعارض به خاک میهن اسلامی را ندارد این سادگی است اما باید گفت دشمنان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس ملت ایران را آزموده اند باید بدانند که اگر جنگ را شروع کردند معلوم نیست خاتمه اش چه خواهد بود.

گفتنی است، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس جمعی از کارکنان سپاه ناحیه طارم، بسیجیان، فرهنگیان و سایر مسئولین ادارات با امام جمعه شهرستان طارم دیدار کردند.

ارسال نظرات