مسئول کانون بازنشستگاه سپاه تنگستان:

ملت ایران در آزمون دفاع مقدس پیروز و سربلند بیرون آمدند

بوشهر- مسئول کانون بازنشستگاه سپاه تنگستان گفت: هشت سال جنگ تحمیلی آزمون بزرگ ملت ایران در برابر هجمه های استکبار جهانی بود که در این امتحان پیروز و سربلند بیرون آمد.
کد خبر: ۸۷۵۰۹۱۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، مصطفی دلپذیر در جمع کارکنان سپاه تنگستان اقتدار امروز کشور را حاصل جانفشانی های رزمندگان اسلام عنوان کرد و گفت: تداوم راه شهدا تضمین کننده اقتدار روز افزون کشور است.

وی افزود: بصیرت، شجاعت و پیروی از ولایت را باعث پیروز شدن جبهه حق بر جبهه کفر و باطل خواند و تصریح کرد: خلوص و پاکی شهدا، دعای خیر پدران و مادران رنجیده و رهنمودهای امام راحل عظیم الشان بود که ما توانستیم در مقابل استکبار جهانی و در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی بایستیم و آزادگی و استقلال امروز را بدست آوریم.

دلپذیراظهار کرد: امروز امنیت، آرامش، عزت و اقتدار کشور مرهون خون شهیدان است و نباید لحظه ای از نام، یاد و سیره این والامقامان غافل بود.

وی افزود: امروز با وجود هجمه دشمنان اسلام به خصوص نسبت به نسل جوان، جامعه ما نیازمند تبیین آرمان های رزمندگان اسلام و فرماندهان دلیر سپاه اسلام است تا نسل های آتی نیز بدانند چه دلیر مردانی برای برپا داشتن انقلاب اسلامی خون خود را هدیه کرده اند.

ارسال نظرات