خبرهای داغ:
مديركل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد

اجرای طرح مبارزه با نگهداری و فروش لوازم خانگی قاچاق در همدان

مديركل تعزیرات حکومتی استان همدان از اجرای طرح مبارزه با عرضه، نگهداری و فروش لوازم خانگی قاچاق در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۰۹۰۴
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۴

علیرضا حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: جلسه هماهنگی تعزیرات حکومتی برای شروع طرح مبارزه با قاچاق لوازم خانگی تشکیل شد.

وی افزود:پیرو جلسات و هماهنگی‌های گذشته در راستای اجرای طرح مبارزه با عرضه، نگهداری و فروش لوازم خانگی قاچاق، برای اطلاع‌رسانی مناسب و اقدامات پیشگیرانه جلسه هماهنگی شروع طرح در تعزیرات حکومتی همدان برگزار شد.

مديركل تعزیرات حکومتی استان همدان تصریح کرد: در این جلسه که با حضور رئیس اتاق اصناف همدان و اعضای هیات رئیسه اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی برگزار شد، ابعاد اجرایی و هماهنگی‌های لازم برای شروع طرح و مراحل مختلف آن بررسی شد.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد ضمن اطلاع‌رسانی کامل و آموزش‌های لازم به واحدهای صنفی و با همکاری و تعامل کامل اتحادیه مربوطه این طرح با حضور سازمان‌های مرتبط با قاطعیت و به طور مستمر اجرا شود.

حسن‌پور عنوان کرد: در این طرح ابتدا واحدهای صنفی بدون پروانه و واحدهایی که کالاهای خارجی غیر قانونی عرضه می‌کنند ،شناسایی وتحت تعقیب قانونی قرار خواهند گرفت.

وی خاطرنشان کرد: از مردم عزیز تقاضا داریم با ارتباط با سامانه پیامکی 30009651 ما را در اجرای هرچه بهتر این طرح یاری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار