خبرهای داغ:
همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت اعیاد ماه ذی‌الحجه و گرامیداشت هفته دفاع مقدس به همت بسیج در شهر قنوات خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۰۸۹۳
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، جلال‌ سعادتمند در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: به همت اداره ورزش و جوانان بخش مرکزی قم و با همکاری بسیج مقاومت بخش مرکزی، بخشداری مرکزی قم و سایر نهادها و ارگان‌ها با حضور پرتعداد علاقمندان به ورزش همگانی برگزار شد.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در این همایش حرکت پیاده‌روی خود را از مسجد آب‌شیرین شهر قنوات آغاز کرده و بعد از حدود 6 کیلومتر پیاده‌روی و سپری کردن یک روز شاد و با نشاط با ورزش همگانی، در گلزار شهدای گمنام شهر قنوات به این پیاده‌روی پایان دادند.

گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در برنامه فرهنگی همایش پیاده‌روی

سعادتمند با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هفته دفاع مقدس و مدافع حرم به عنوان یکی از برنامه‌های فرهنگی حاشیه این همایش، یاد آور شد: مراسم پایان این همایش با حضور بخشدار، رئیس شورای اسلامی شهر، مسوول بسیج، رئیس اداره ورزش و جوانان بخش قنوات و شرکت کنندگان در این همایش که افراد زیادی از سنین مختلف بودند، در جوار مزار شهدای گمنام شهر قنوات برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بخش مرکزی استان قم افزود: در این مراسم که بخش‌های متنوعی برای آن پیش‌بینی شده بود هدایایی نظیر کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، پنج دستگاه دوچرخه و تعداد زیادی هدیه کارت به قید قرعه به شرکت کنندگان اهداء شد.

پیش‌بینی ویژه برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش در قنوات

وی برگزاری چنین همایش‌هایی را در راستای توسعه ورزش همگانی در این بخش بسیار مفید دانست و تصریح کرد: جا دارد از حمایت‌های بخش‌ها و ارگان‌های مختلف بخش مرکزی در حمایت از برنامه‌های متنوع همگانی و قهرمانی اجرا شده در این بخش تقدیر کنم.

سعادتمند با بیان اینکه در طول سال به مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی برنامه‌های متنوع همگانی با حضور پرشور و پرتعداد علاقمندان به ورزش در بخش مرکزی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین مناسبت‌های پیش‌روی ما گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش است که برای این مناسبت نیز از هم اکنون برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

رئیس اداره ورزش و جوانان بخش مرکزی استان قم بیان کرد: ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش از بیست و ششم مهر ماه تا دوم آبان همزمان با ویژه برنامه‌های پیش‌بینی شده در استان قم و سراسر کشور، در بخش مرکزی و شهر قنوات نیز اجرا خواهد شد.

درخشش ورزشکاران بخش مرکزی در تیم‌های حرفه‌ای

وی خاطرنشان کرد: رویکرد ما توسعه همزمان هر دو بخش همگانی و قهرمانی ورزش در این بخش است، برای این منظور در هفته تربیت‌بدنی نیز سعی داریم نظیر همایش پیاده‌روی خانوادگی اخیر را برگزار کنیم، ضمن اینکه در بخش قهرمانی نیز رقابت‌هایی با حضور تیم‌های مختلف بخش و دعوت از تیم‌های سایر بخش‌های استان در قالب مسابقات یا جشنواره روستایی و عشایری به این مناسبت برگزار کنیم.

سعادتمند از حضور و درخشش ورزشکاران بخش مرکزی در تیم‌های حرفه‌ای ورزش استان قم نیز در سطح کشور نیز خبر داد و افزود: ورزشکارانی نظیر مهدی فتحی‌خواه در رشته ووشو و پیمان سعادتی در رشته کیک بوکسینگ اخیرا در مسابقات کشوری موفق به کسب مدال‌ برنز شده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها