سردار حق طلب در مراسم افتتاحیه هفتمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس/2

5هزار عنوان کتاب در هفتمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس عرضه شده است

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج گفت: در فضایی به مساحت 6 هزار متر مربع و با حضور 130 غرفه میزبان 100 ناشر تخصصی حوزه دفاع مقدس هستیم که 5 هزار عنوان کتاب دفاع مقدس را عرضه می‌کنند.
کد خبر: ۸۷۵۰۸۹۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار احمد حق‌طلب رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج در آئین افتتاحیه هفتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس که عصر امروز (شنبه) در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: هشت سال دفاع مقدس، گنجینه ای پایان ناپذیر است و با اینکه سالها  از دوران دفاع مقدس گذشته است اما همچنان به مدد چنین فرهنگی است که مدافعان حرم در خارج از مرزهای کشورمان در حال جنگ با تکفیری های و تروریست های داعش هستند.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل امروز است، گفت: جوانان امروز ما باید در جریان امور انقلاب و دفاع مقدس قرار بگیرند و این هفتمین تجربه برگزاری نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس است.

سردار حق طلب تاکید کرد: در دوره‌های قبل مراکز استان‌هایی مانند اصفهان، فارس، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی نیز میزبان این نمایشگاه بوده‌اند.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج در پایان خاطر نشان کرد: در فضایی به مساحت 6 هزار متر مربع و با حضور 130 غرفه میزبان 100 ناشر تخصصی حوزه دفاع مقدس هستیم که 5 هزار عنوان کتاب دفاع مقدس را عرضه می‌کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار