در دیدار فرمانده انتظامی دشتستان با فرمانده سپاه این شهرستان مطرح شد:

نیروی انتظامی و سپاه پاسدارن از یک خانواده هستند

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان در دیدار با فرمانده انتظامی این شهرستان گفت: مجموعه نیروی انتظامی و سپاه پاسداران هر دو از یک خانواده هستند و لازم است که ما قدر این دو نعمت را بدانیم.
کد خبر: ۸۷۵۰۸۸۴
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان به نقل از سایت ناصرون، فرمانده انتظامی دشتستان در این دیدار که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با حضور جمعی از کارکنان انتظامی این شهرستان در دفتر فرمانده سپاه دشتستان برگزار شد، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس نماد بزرگ مردانی است که همیشه نامشان در تاریخ جاودانه است.

سيد جواد رضوي در ادامه به پیش رو بودن ایام محرم اشاره و تصریح کرد: برای حفظ انسجام بیش­ تر مراسمات در بعد امنیتی، فرماندهی انتظامی دشتستان به زودی جلسه­ ای را با مسئولان هیئات عزاداری این شهرستان برگزار می­ کند تا در این جلسه مباحث لازم جهت هرچه بهتر برگزار شدن عزاداری­ ها در سطح شهر مورد بررسی قرار گیرد.

رضوی همچنین به کسانی که تصمیم دارند در این ماه با ایجاد رعب و وحشت در میان مردم، باعث ایجاد ناامنی شوند هشدار داد و تأکید کرد: فرماندهی انتظامی دشتستان با کسانی که تصمیم دارند مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) را به هر دلیلی برای مردم ناامن کنند برخورد می­ کند.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) دشتستان نیز در این دیدار به وحدت بین این دو نیروی مسلح اشاره کرد و افزود: در دشتستان، سپاه و فرماندهی انتظامی تعامل خوبی با هم دیگر دارند و این حرکت برای پیشرفت شهرستان بسیار تأثیرگذار است و لازم است که این تعامل حفظ شود تا بتوانیم به اهداف عالی انقلاب اسلامی دست پیدا کنیم.

در پایان این دیدار، به رسم یادبود لوح تقدیری از سوی فرماندهی انتظامی دشتستان به فرمانده سپاه دشتستان اهدا شد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات