خبرهای داغ:
امام جمعه منطقه قهاوند با تأکید بر تقویت توان دفاعی و حفظ آمادگی گفت: کشورهایی که توان دفاعی ندارند در همه زمینه‌ها نیز عقب ماندگی دارند چراکه بدون اقتدار نظامی نمی توان مستقل بود و مذاکره کرد.
کد خبر: ۸۷۵۰۸۸۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس مسئولین ادارات منطقه قهاوند امروز با امام جمعه این شهر دیدار کردند.

امام جمعه منطقه قهاوند در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: همه ما باید آگاه به وظایف باشیم و در راهی که شهدا برای ما روشن کرده‌اند حرکت کنیم .

حجت الاسلام حسین محققی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص دفاع مقدس که می فرمایند «این جنگ یک گنج است»، بیان کرد: در واقع این جنگ همانند یک گنج پنهان برای ما بود و ما باید از آن به نحو صحیح استفاده کنیم و اگر از بیان آن غافل باشیم آب به آسیاب دشمن ریخته‌ایم.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس برای این انقلاب و مرز و بوم یک جهاد اصغر بود، افزود: دشمن آمده بود ریشه این انقلاب را بزند که با یک سد محکم روبرو شد و امروز به جنگ نرم روی آورده که برای ما جهاد اکبر به شمار می‌رود.

امام جمعه منطقه قهاوند گفت: دشمن با جنگ نرم قصد تخریب ایمان، توکل، ارزش های دفاع مقدس و ارزش های انقلاب را دارد .

وی با بیان اینکه ارزش های دفاع مقدس می تواند برای همه دوران ها راهگشا باشد و تجربه ای برای آیندگان این ملت باشد، افزود: امروز وظیفه مسئولین انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل‌هایی است که آن دوران را تجربه نکرده اند.

محققی با تأکید بر تقویت توان دفاعی و حفظ آمادگی گفت: کشورهایی که توان دفاعی ندارند در همه زمینه‌ها نیز عقب ماندگی دارند چراکه بدون اقتدار نظامی نمی توان مستقل بود و مذاکره کرد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات