خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه نهاوند خبر داد
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه نهاوند گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، اکیپی از بسیج جامعه پزشکی برای انجام خدمات پزشکی به روستای «زرین باغ» نهاوند اعزام شد.
کد خبر: ۸۷۵۰۸۷۶
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، میثم رحیمی اظهار داشت: همزمان با هفته دفاع مقدس و طی برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در شهرستان نهاوند، اقدامات فرهنگی و خدماتی مناسبی در حال انجام است.

وی اهدا جهیزیه به نوعروس توسط پایگاه عطیه خواهران نهاوند با همکاری بسیج سازندگی سپاه نهاوند و کمیته امداد به مناسبت هفته دفاع مقدس را یکی از این اقدامات عنوان کرد و گفت: از دیگر اقدامات برنامه‌ریزی‌شده در این هفته ویزیت و ارائه داروی رایگان به روستاییان محروم شهرستان بود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به فعالیت بهداری و بسیج جامعه پزشکی در این زمینه گفت: اکیپی برای انجام خدمات پزشکی به روستای «زرین باغ» نهاوند اعزام شد.

رحیمی عنوان کرد: این اکیپ پزشکی متشکل از یک پزشک، پرستار و دو بهیار کانون جامعه پزشکان است که به مدت ۳ روز و در ۳ روستای محروم شهرستان به درمان رایگان بیماران خواهند پرداخت.

وی گفت: این مجموعه باهدف خدمت‌رسانی به جامعه به‌ویژه در مناطق محروم و به‌منظور کسب رضایت خداوند، به‌صورت جهادی وارد فعالیت شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات