همایش میقات صالحین تعدادی از حلقه های صالحین پایگاهای تابعه حوزه مقاومت بسیج مهدیه ناحیه مرکزی یزد همراه با شرکت در نماز دشمن‌ شکن و سیاسی عبادی جمعه، در محل مسجد ملااسماعیل یزد برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۰۸۷۱
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، همایش میقات صالحین با حضور سرگروه و متربیان حلقه های صالحین پایگاهای منادیان نور،نفیسه،نجمه خاتون و یاس نبی حوزه مقاومت مهدیه ناحیه مرکزی یزد با هدف تجدید بیعت با شهدا و ارتقای معرفت دینی، بصیرت سیاسی و روحیه خدمتگزاری، توسعه فرهنگی و تفکر بسیجی، مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن ،2 مهرماه سال جاری در مسجد ملا اسماعیل برگزار شد .

خواهران بسیجی شرکت‌کننده در این همایش بر گرد لمینت شهید حلقه صالحین خود حلقه زده و برنامه خود را به صورت ارائه بحث‌های تربیتی محتوایی در حلقه ادامه دادند.

سرگروه‌های حلقه‌های صالحین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بیان خاطراتی از شهداء، آموزه‌های دینی، معرفتی، بصیرتی، آسیب‌ها و خطرات ماهواره را با حضور متربیان مورد بررسی قرار دادند.
"میرجلیلی" فرمانده حوزه نیز در بازدید از حلقه‌‌های صالحین، با تبریک این هفته و بیان مطالبی درباره اهمیت گرامیداشت این ایام ،بر ارائه بحث‌هایی مرتبط با مباحث اصلی بسیج از جمله توجه به دستورات قرآن و اهل بیت (ع)، ولایت‌ پذیری، افزایش جذب در بسیج، گسترش و کیفی‌سازی حلقه‌های صالحین، اقتصاد مقاومتی، امر به معروف و آسیب های شبکه های مجازی تاکید نمود.

شرکت در نماز دشمن‌ شکن و سیاسی عبادی جمعه از دیگر اهداف این همایش بود.


ارسال نظرات