امام جمعه کمیجان

تبدیل کلاس‌ها به سنگر علمی مایه اقتدار جمهوری اسلامی

امام جمعه کمیجان گفت: تبدیل شدن کلاس‌ها به سنگر علمی باعث اقتدار جمهوری اسلامی می‌شود.
کد خبر: ۸۷۵۰۸۶۱
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ همزمان با سراسر کشور با نواخته شدن زنگ مقاومت و آغاز سال تحصیلی، دانش‌آموزان شهرستان کمیجان سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

حجت‌الاسلام علی مقدسی‌پور امام جمعه شهر کمیجان صبح امروز در نواخته شدن زنگ مقاومت ضمن تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید به دانش‌آموزان، اولیاء و معلمان و همچنین تقارن فصل بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس گفت: این هفته یکی از مهمترین ایام در تاریخ کشور و نمادی از ایستادگی و استقامتِ ملتی است که برای حفظ حقوق خود تلاش کردند و خون‌ها دادند.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس دانش آموزان با جانفشانی و ایثار جان خود، برای حفظ حریم و حرمت کشور در صحنه نبرد حاضر شدند؛ در دنیای امروز کسب قدرت با جنگ فیزیکی معنایی ندارد در عصر حاضر تولید دانش مهمترین مولفه کشورها برای کسب قدرت است.

مقدسی‌پور با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) در خصوص اهمیت تحصیل و دانش آموزی تصریح کرد: همه دروس از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردارند و دانش‌آموزان باید توجه کنند هر یک از این درس‌ها بستر و زمینه توسعه و رشد کشور در بخش های مختلف هستند.

امام جمعه کمیجان تصریح کرد: دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند و سرشار از درس های عبرت‌آموز برای نسل‌های آینده است که می‌بایست نسل آتی کشور از آن بهره‌برداری لازم را داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در جنگ نرم دشمن که علیه نظام اسلامی شکل گرفته تبدیل شدن کلاس‌ها به سنگر علمی باعث اقتدار جمهوری اسلامی می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظرات