بوشهرـ فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر گفت: هشت سال دفاع مقدس یادآوری ایثارگری، ایستادگی، عزت، افتخارآفرینی و همه خوبی‌های ملت ایران در مقابل استکبار است.
کد خبر: ۸۷۵۰۸۱۶
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶




به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ سردار محمدتقی صفری صبح امروز در همایش مدافعان ولایت در بوشهر ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس در سایه ولایت فقیه بود که این همه عزت و سربلندی بدست آورد.
صفری با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس یادآوری ایثارگری، ایستادگی، عزت، افتخارآفرینی و همه خوبی‌های ملت ایران در مقابل استکبار است، گفت: همه خوبی‌هایی که ملت بدست آورده در سایه ولایت فقیه کسب کرده است.
 
وی با بیان اینکه هر ملتی که ولایت فقیه نداشته باشد سربار و ذلیل خواهد شد، افزود: استکبار در صدد است حرکت ولایت فقیه در ایران و منطقه خاموش کند اما هوشیاری ملت‌های منطقه این خیال خام دشمن به گور برده خواهد شد.
صفری با اشاره به اینکه 4 سال از تاسیس تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر می‌گذرد، خاطرنشان کرد: این تیپ نه تنها در داخل ایران بلکه خارج از کشور نیز حرف‌هایی برا گفتن دارد.
فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر با تاکید بر اینکه دنیا راه امام را شناخته، گفت: ما با تفکر عاشورایی و علوی که امام آن را برای ما زنده کرد توانستیم در مقایل استکبار مقاومت و ایستادگی کنیم.
وی تصریح کرد: حرکت انقلاب و نظام در دفاع مقدس تفکر بسیجی بود و دشمن از همان ابتدا سعی داشت تا با تمام امکانات جلوی آن را بگیرد.
صفری با بیان اینکه دشمن برای مقابله با نظام ما به راه‌های مختلفی دست زده است، گفت: استکبار داعش و گروه‌های تکفیری را بوجد آورد تا شاید بتواند جلوی حرکت انقلاب بگیرد اما در این حرکت هم موفقیتی کیب نکرد.
انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها