در دومین روز از هفته دفاع مقدس

گلزار شهدای بهشت صادق بوشهر عطرافشانی شد

بوشهرـ در دومین روز از هفته دفاع مقدس با حضور رزمندگان، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان دستگاه‌های اجرایی گلزار مطهر شهدای بهشت صادق بوشهر غبارروبی و عطرافشانی شد.
کد خبر: ۸۷۵۰۸۰۴
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹



به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ مزار شهیدان والامقام بوشهر بعدازظهر دیروز همزمان با دومین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس غبارروبی و عطرافشانی شد.

در این آئین که با حضور مردم، مسئولان و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، رزمندگان، آزادگان، جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام اظهار داشت: شهدای والامقام با گذشت از جان خود و با حماسه و فداکاری عزت، اقتدار و امنیت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

سیاوش احمدی با بیان اینکه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آینه تمام نمای ایثار و شهادت هستند، خاطرنشان کرد: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس با لبیک به فرمان امام راحل با حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و در شرائط سخت و دشوار با غیرت و مردانگی در مقابل دشمنان نظام و انقلاب جنگیدند و با نثار خون خود، هرگز اجازه ندادند خاک این مرز و بوم به‌دست دشمن بیافتد.

وی هفته دفاع مقدس را یادآور حماسه آفرینی‌های دلاورمردان این مرز و بوم دانست و افزود: رزمندگان استان بوشهر در هشت سال جنگ تحمیلی در تمامی عملیات‌های علیه دشمن زبون حضور فعالی داشتند به‌گونه‌ای که نقش رزمندگان این استان در تاریخ دفاع مقدس ثبت است.

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوشهر در این مراسم پیام حجت الاسلام والمسلمین شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را  قرائت کرد.

در این مراسم رئیس عقیدتی سیاسی منطقه دوم نیروی دریایی ارتش نیز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس این هفته را یادآور رشادت‌ها و حماسه آفرینی رزمندگان اسلام دانست و اظهار داشت: 31 شهریور سال 1359 رژیم بعث عراق با حمایت و پشتیبانی کشورهای غربی به ویژه استکبارجهانی حمله علیه خاک و مرز ایران اسلامی آغاز کرد که رزمندگان اسلام با رهبری و فرماندهی امام راحل دشمن را در تمامی جبهه‌ها شکست دادند.

وی با بیان اینکه شهیدان والامقام نقش مهمی در پیروزی  عملیات‌های جنگ 8 ساله داشتند، افزود: شهیدان با گذشت از جان و مال خویش و با حماسه آفرینی سبب  اقتدار ایران اسلامی و امنیت شدند.

در ادامه این مراسم شرکت کنندگان با غبارروبی و گل‌گذاری بر روی مزار مطهر شهیدان با آرمان‌های این شهیدان تجدید بیعت کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات