خبرهای داغ:
فرماندار تویسرکان با تأکید بر اینکه باید مفاهیم دفاع مقدس به نسل جوان به درستی انتقال داده شود، گفت: امروز تبیین اینکه چگونه جوانانی آمدند و داوطلبانه از جان خود برای حفظ آب و خاک کشورمان گذشتند یک ضرورت است.
کد خبر: ۸۷۵۰۷۹۴
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، حبیب مومیوند در مراسم بازگشایی مدارس که در هنرستان فاطمه زهرا(س) تویسرکان برگزار شد با گرمیداشت هفته دفاع مقدس و تقارن آن با آغاز سال تحصیلی، بیان داشت: آغاز سال تحصیلی در حقیقت جشن بزرگ در عرصه علم آموزی است.

وی اظهار کرد: تقارن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی از آنجا مبارک است که دانش آموزان و جوانان ما شروع علم آموزی خود را با نام و یاد آن روزها و بازخوانی شجاعت های رزمندگان آغاز می‌کنند.

فرماندار تویسرکان افزود: این موضوع را باید به فال نیک گرفت چرا که ضروری است تا جوانان ما به این موضوع بیاندیشند که چرا و چگونه جنگ آغاز شد و ایستادگی ملت ما به عنوان دفاع مقدس در تاریخ ثبت شد.

مومیوند با تأکید بر اینکه باید مفاهیم دفاع مقدس به نسل جوان به درستی انتقال داده شود، عنوان کرد: امروز تبیین اینکه چگونه جوانانی آمدند و داوطلبانه از جان خود برای حفظ آب و خاک کشورمان گذشتند یک ضرورت است.

وی تصریح کرد: امروز نیز جوانان ما در عرصه های اقتصادی و دفاعی باید خود را بیش از پیش قدرتمند سازند و در میدان جهاد اقتصادی گام های مؤثرتری بردارند.

مدیر آموزش و پرورش تویسرکان هم گفت: امید آن که دانش آموزان ما با پیروی و الگوپذیری از شهدا در راستای علم آموزی تلاشی دو چندان داشته باشند.

جواد اسدبیگی اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید دانش آموزان تویسرکانی در 148 آموزشگاه مشغول به تحصیل هستند.

در این مراسم از روایان فتح که در مدارس و یا کاروان راهیان نور دانش آموزان را همراهی کرده بودند، تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات