خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: جانشین فرمانده سپاه غدیر تبریز در آیین بازگشایی دبیرستان فرزانه ناحیه 5 آموزش پرورش گفت: مهمترین و اساسی ترین ابزار برای مقابله با دشمنان در عرصه جنگ نرم بصیرت است.
کد خبر: ۸۷۵۰۷۷۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حبیب دباغی دانش آموزان را مدیران آینده انقلاب دانست و افزود: امروز در سایه رشادت رزمندگان و شهدا بهترین فرصت برای شما دانش آموزان فراهم شده تا با آرامش و امنیت ایجاد شده و جهاد تحصیلی تان پله های ترقی را طی کنید.

ویبامطرح کردن اینکه هدف دشمنان از ایجاد چند صد شبکه ماهواره ای نفوذ در بنیان خانوده هاست اظهار داشت: دشمنان با تصویب بودجه چند صد میلیاردی در تلاشند تا بنیان خانواده ها را متزلزل کنند که باید هوشیار باشیم.

دباغی ادامه اد: باید در مقابل دشمنان هو شیار باشیم چراکه امروز در بحث نفوذ فرهنگی جوانان صاف و پاک ما را هدف گرفته و در تلاشند با توجه به اینکه نتوانستند با جنگ سخت مقابل ایران بایستند فرهنگ اسلامی را مورد هدف قرار بگیرند.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: دشمنان همه توان خود را در اختیار صدام گذاشتند تا جلوی انقلاب اسلامی و نشر انقلاب اسلامی را بگیرند که با عنایت حق تعالی و هدایت های امام خمینی(ره) و پیروی مردم از ولی فقیه شکست سنگینی را متحمل شدند.

 

در این آئین همچنین از دانش آموز برتر این دبیرستان که موفق به قبولی در رشته پزشکی شده است، تجلیل شد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها