خبرهای داغ:
پروژه تلویزیونی «نوآوران» با هدف حمایت از طرح‌ها، اختراعات و ابتکارهای برتر ایرانی در حوزه‌های حمل و نقل(خودرو)، معماری و شهرسازی، ارتباطات، انرژی و سلامت تولید می‌شود.
کد خبر: ۸۷۵۰۷۶۵
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، پروژه تلویزیونی «نوآوران» به تهیه‌کنندگی میثم بهزادی از ایده پردازان، نظریه پردازان، مخترعین و طراحان و اجراکنندگان طرح‌های برتر حمایت می‌کند.

این برنامه تلویزیونی که تا پایان امسال از یک یا دو شبکه های سراسری پخش خواهد شد، قرار است در فضایی انتقادی و گفت و گو محور موضوع تعامل علم و صنعت را مطرح کرده و ایده های بکر و طرح های نوین و مهجور در حوزه های زیربط را به مردم معرفی کند. این برنامه در هر قسمت میزبان جمعی از مسئولان و مدیران بخش دولتی و خصوصی و جوانان علاقه مند و فعال در زمینه های ذکر شده خواهد بود.

علاقه مندان به حضور و شرکت در این رویداد تلویزیونی می توانند آمادگی اولیه خود را از طریق ارسال پیامک به شماره 10005000200010 اعلام کنند.

زمان و مکان دقیق ضبط برنامه به منظور حضور افراد متقاضی چند روز قبل از برگزاری به نفرات منتخب اعلام خواهد شد. گفتنی است شرکت کنندگان در این برنامه شاهد یک رونمایی تلویزیونی از طرح های برگزیده و منتخب در حوزه های مختلف خواهند بود. همچنین می توانند به اظهار نظرات و دیدگاه های خود در زمینه مورد بحث برنامه بپردازند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها