در دومین روز هفته دفاع مقدس؛

مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا در گناوه برگزار شد

بوشهر- همزمان با دومین روز هفته دفاع مقدس مراسم غبارروبی گلزار شهدا گناوه برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۰۷۵۸
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴




به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان گناوه، به مناسبت هفته دفاع مقدس و همزمان با دومین روز این هفته، عصر پنج شنبه مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا با حضور امام جمعه گناوه، مسئولان نهادها و ادارات دولتی و نیروهای نظامی و انتظامی، ورزشکاران و اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای گناوه برگزار شد. 

امام جمعه گناوه با تبریک هفته دفاع مقدس به خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران و مردم گفت: امروز خدا را شاکریم که دردومین روز از هفته دفاع مقدس در بهترین جا و مکان یعنی در کنار قبور مطهر شهدا حضور پیدا می‌کنیم.

حجت‌الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی اضافه کرد: امروز آمده‌ایم تا در کنار شهدای هشت سال دفاع مقدس که عزت، سربلندی و افتخار ما به خاطر آنهاست این پیام را عرض کنیم که شما به عنوان پیشکسوتان و کسانی هستید که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتید تا این شجره طیبه انقلاب اسلامی بماند.

وی افزود: ما آمده‌ایم تا با آرمان‌ها و راه و روش و اهداف شهدا عهد و پیمان ببندیم که اگر چه جسم شما در میان ما نیست ولی روح شما شاهد و ناظر بر اعمال ماست؛ لذا ما این پیام را به شما می‌رسانیم که همواره و همیشه پیام‌رسان خون شما شهیدان هستیم.

امام جمعه گناوه خطاب به شهدا بیان داشت: اگر چه در هشت سال دفاع مقدس اسلحه شما بر زمین افتاد ولی همرزمان شما تا کنون این اسلحه را بر دوش کشیده اند تا پیام عزت و سربلندی  شما را را به تک تک جهانیان برسانند.

وی گفت: آماده‌ایم بگوییم عزت ما در گرو عزت شما است و ضمن پیمان با شهدا به محضر خانواده‌های شهدا نیز عرض ادب کنیم که اگر صبر و تحمل و ایثارگری‌های آنها نبود قطعا ما به اینجا نمی‌رسیدیم.

رکنی حسینی همچنین از تلاش‌های مجموعه سپاه و فرماندهی آن در راستای اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس تقدیر و تشکر کرد.  

 

ارسال نظرات