خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: چهار دهه پایداری در برابر تمامی نیرنگ ها و حیله های دشمنان یعنی وفاداری به خون های شهدا، ارزشها و حفظ دستاوردهای شهدا است.
کد خبر: ۸۷۵۰۷۴۸
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶
چهار دهه مقاومت و ایستادگی، وفاداری به خون های شهدا است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار سید جواد هاشمی همزمان با هفته دفاع مقدس درحاشیه غباروبی از مزار شهدا در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس افزود: ملت ایران با ایستادگی و مقاومت تمام تحریم و تهدیدها را پشت سر گذاشته و به جهان ثابت کرده که ملتی مقاوم و شکست ناپذیر است، دوران هشت سال دفاع مقدس دوران غرور و افتخار ملت جان برکف ایران اسلامی است. 

وی افزود: مردم هیچگاه یاد دلاورمردی ها و گذشت و ایثار و خونهای پاک شهدای هشت سال دفاع مقدس و جانبازی ایثارگران را برای حفظ دین و سرزمین و ارزشهای الهی فراموش نخواهد کرد و از تمام آرمانها و ارزشهایی که شهدا جان خویش را در این راستا فدا کردند، دفاع می کند. 

درهمین حال مردم وفادار به آرمانهای شهدا نیز پنجشنبه هفته گذشته دوشادوش خانواده های شهدا و مسئولان با حضور در 73 گلزار شهید استان قم به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند. 

در این مراسم که استاندار قم، تولیت استان مقدس حضرت معصومه (س)، مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان، مسئولان استان، خادمان به شهدا ،خانواده شهدا و مردم قم حضور داشتند، پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت هفته دفاع قدس توسط مدیرکل بنیادشهید وامور ایثارگران قرائت شد. 

این مراسم ها در تمامی روستاهای استان، بخشها با حضور بخشداران و ائمه جمعه بخش های استان و در شهر با حضور مسئولان شهری نیروهای نظامی و انتظامی و مردم و خانواده شهدا و ایثارگران با اهدای 10هزار شاخه گل بر مزار شهدا برگزار شد
ارسال نظرات