سرپرست موسسه تأمین درمان بسیجیان استان بوشهر خبر داد
بوشهرـسرپرست موسسه تأمین درمان بسیجیان استان بوشهر از خدمات رادیولوژی، دندان‌پزشکی، سونوگرافی، ماموگرافی، آزمایشگاه، داروخانه و فیزیوتراپی رایگان در درمانگاه خیریه محسن بن علی (ع) خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۰۷۳۶
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴



 



به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی، روح‌الله زارعی کوشا صبح امروز در حاشیه آغاز عملیات درمانگاه خیریه محسن بن علی (ع) شهرستان دشتی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیجدر این شهرستان اظهار داشت: این درمانگاه با مساعدت تأمین درمان بسیجیان ستاد مرکز و خیرین شهرستان دشتی در شهر خورموج احداث می‌شود.
سرپرست موسسه تأمین درمان بسیجیان استان بوشهر گفت: این درمانگاه در زمینی به مساحت 600 مترمربع و با زیربنای 1150 متر و در سه‌طبقه احداث می‌شود.
وی ادامه داد: این درمانگاه در دو فاز به‌وسیله تأمین درمان بسیجیان ساخت و تجهیز می‌شود که در فاز اول 4 میلیارد تومان هزینه ساخت در نظر گرفته‌ شده است و در فاز دوم جهت خرید تجهیزات پزشکی نیز مبلغ 4 میلیارد تومان تخصیص‌ یافته است.
زارعی کوشا یادآور شد: این درمانگاه شامل بخش‌های متعددی است که شامل پزشک عمومی، تزریقات و پانسمان، بخش‌های تخصصی، رادیولوژی، دندان‌پزشکی، سونوگرافی، ماموگرافی، آزمایشگاه، داروخانه، فیزیوتراپی و سیستم اداری و نمازخانه است که شرایط یک بیمارستان را می‌تواند داشته باشد.
وی افزود: اولین گامی که می‌توانیم از این درمانگاه استفاده و بهره‌برداری کنیم خدمات‌دهی به بسیجیان سراسر استان بوشهر است و از کادر دانشگاه علوم پزشکی جهت کمک‌های پزشکی و درمانِ بهره خواهیم برد.
زارعی کوشا گفت: با توجه به اینکه جامعه هدف ما بسیجیان و مردم همیشه درصحنه است می‌توانیم در کنار بیمه‌های تکمیلی سالانه 1300 نفر از بسیجیان در سطح کشور نیز به‌صورت سهمیه می‌توانند از درمان رایگان بهره‌مند شوند.
وی اضافه کرد: اولین گام ساخت و تجهیز درمانگاه در شهرستان دشتی است و مراحل بعدی نیز شهرستان‌های کنگان، گناوه و بوشهر نیز بر اساس قابلیت و توانمندی شهرستان‌ها و بسترهایی که وجود دارد می‌توانیم درمانگاه در آنجا احداث کنیم.
زارعی کوشا خاطرنشان کرد: در شهرستان بوشهر پس از تحویل زمین از سوی مسکن و شهرسازی و سپاه مرکز تخصصی دندان‌پزشکی نیز احداث می‌شود.
وی افزود: مأموریت ذاتی موسسه تأمین درمان بسیجیان مکمل درمان است که شامل دو طرح است یکی بیمه تکمیلی طرح الف که به‌صورت رایگان صورت می‌گیرد و طرح ب نیز با بسیجیان با واریز کردن مبلغ 84 هزار تومان در کنار بیمه تکمیلی بیمه عمرو حوادث هر خانواده معادل 40 میلیون تومان رایگان در کنار بیمه تکمیلی (طرح ب) بیمه می‌شود.
زارعی کوشا افزود: سال گذشته 1000 نفر از بسیجیان استان بوشهر تحت بیمه موسسه تأمین درمان بسیجیان قرار گرفتند و بخشی از مأموریت این موسسه مددکاری است که در قالب آن کمک‌های بلاعوض به بسیجیانی که ازنظر مالی در مضیقه هستند خدمات‌رسانی خواهیم کرد.
وی افزود: جهت کمک به مددکاری بسیجی تا سقف 700 هزار تومان در استان تأمین می‌شود و بالاتر از آن نیز توسط کارگروه موسسه در مرکز تصمیم‌گیری می‌شود.
زارعی گفت: با توجه به اینکه درمانگاه حضرت قائم (عج) وابسته با سپاه است بخشی متعددی از خدمات درمانی بسیجیان و جامعه هدف ما در قالب طرح بشیر سلامت این درمانگاه انجام می‌شود.
انتهای پیام/

 

ارسال نظرات