خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه عجب شیر، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: تضعیف قوای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک اشتباه استراتژیک و بازی در زمین دشمنان نظام اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۵۰۷۳۴
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵

 حجت الاسلام طالعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یاد آور مجاهدت های انسان های رشید، شجاع و با بصیرت است گفت: دفاع مقدس برشی از تاریخ یک ملت است که در مقابل دنیای استکبار ایستاد و نتیجه آن جرات ستم دیدگان برای مطالبه حقوق خود از مستکبران و مستبدان بود.

وی طرح دشمن با تحمیل جنگ علیه ملت ایران را براندازی نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان کرد: اراده الهی بر این بود که وعده خود را محقق سازد و نه تنها نظام اسلامی از پای در نیامد بلکه به خود اتکایی و خود باوری و به استقلال با شعار «نه شرقی و نه غربی» و «ما می توانیم» رسید .

حجت الاسلام طالعی افزود: پیام امسال هفته دفاع مقدس ملت بزرگ ایران زیر چتر ولایت فقیه بر همه دوستان نظام این است که نترسید و مقاومت کنید و پیروزری از آن شماست و ما از مظلوم حمایت خواهیم کرد و بر دشمنان و مخالفان نظام طبق دستور قرآن جنگ جنگ تا رفع فتنه از عالم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها