خبرهای داغ:
آنان که «پروژه» اتهام زنی به شهرداری تهران را موفقیت‎آمیز می‎دانند خواهان حضور تخریبی جدی در پایگاه دیگر اصولگرایان یعنی شهرداری مشهد هستند.
کد خبر: ۸۷۵۰۷۰۵
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، «پروژه» بعدی دولتی‎‎ها آغازشده است؛ این پروژه با محوریت «انتقام» انتخابات هفتم اسفند از سوی اتاق تخریب حامیان دولت یازدهم شکل‎گرفته است. آنان که «پروژه» اتهام زنی به شهرداری تهران را موفقیت‎آمیز می‎دانند خواهان حضور تخریبی جدی در پایگاه دیگر اصولگرایان یعنی شهرداری مشهد هستند.

پروژه حذف جریان اصولگرا از مدیریت شهری مشهد از بعد از سفر هاشمی‌رفسنجانی قطعی شد. بررسی‎‎های خبرنگار ما نشان می‎دهد که در جلسه اتاق تخریب حامیان دولت، صالحی‌امیری اظهار داشته است که مشهد به محلی برای بروز مدیریت اصولگرایان بدل شده است و یک سیستم همه‎ جانبه از شورای شهر، شهردار و نماینده مجلس با این طیف است و حتی استاندار خراسان رضوی نیز متمایل به آنان است. بنابراین آنان معتقدند باید حلقه‎‎های اجرایی هم‌سو با اصولگرایان را قطع کنیم؛ ابتدا باید در مراکز قدرت در اختیار دولت مانند استانداری خراسان رضوی شروع کنیم و سپس مدل «شهرداری تهران» را اجرایی کنیم و یک‌سری تخلفات یا تراکم فروشی را به شهرداری مشهد منتسب کنیم و سپس فشار شدید برای استعفا شهردار مشهد ایجاد نمایم که تا قبل از انتخابات ریاست‎جمهوری مشهد در اختیار اصولگرایان نباشد.

در همین راستا اولین گام در استانداری خراسان رضوی برداشته شد و سید‌محسن صادقی معاون فعلی سیاسی و امنیتی استانداری خراسان رضوی راهی بازرسی نهاد ریاست‎جمهوری و جای خود را به حسینی مدیرکل فعلی آموزش‎ و پرورش استان خراسان رضوی داد. سیدجواد حسینی که چهره‎ای به ‎شدت سیاسی است. او در کارنامه سیاسی خود فرمانداری مشهد در دوران اصلاحات (82تا84) و مدیرکل اجتماعی و انتخابات استانداری (80تا82) را داراست و در دوران حضورش در مدیرکلی آموزش و پروش تغییر بیش از  50 مدیر در اداره کل آموزش ‎و پرورش خراسان رضوی، پشتیبانی میدانی از برنامه‎‎ها و حرکت‎‎های سیاسی مثل جشن فتنه‌گران در سالگرد انتصاب روحانی و سخنان و مواضع بعضا تند سیاسی همسو با جریان تندرو اصلاحات دیده می‎شود. چنین تغییری در سطح معاونت استانداری و آن‎ هم در ماه‎‎های منتهی به انتخابات ریاست‎جمهوری و با توجه به سپهر سیاسی خراسان رضوی و مشهد مقدس، حاوی پیام‎‎هایی جدی است؛ هر چند معاون وزیر کشور تغییر معاون استاندار را به‎دلیل «مسائل خانوادگی» دانست. از سوی دیگر روزنامه خراسان روایت دیگر از تغییرات را حکایت کرد و نوشت: «شنیده‎‎ها حاکی است حسین زارع صفت به‎ زودی به ‎عنوان فرماندار مشهد منصوب و جایگزین رضا منصوری می‎شود. زارع صفت در حال حاضر مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‎دستی استان است».
 
 
منبع: هفته نامه پنجره
ارسال نظرات
پر بیننده ها