خبرهای داغ:
امام جمعه الوند گفت:

هفته دفاع مقدس فرصت یادآوری ارزشهای شهادت و ایستادگی

امام جمعه الوند گفت: هفته دفاع مقدس فرصت یادآوری ارزشهای شهادت و ایثارگری رزمندگان انقلاب اسلامی که با از جان گذشتگی خود ارزشهای اسلامی را احیا کردند.
کد خبر: ۸۷۵۰۶۸۳
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در دومین روز از هفته دفاع مقدس کارکنان و پاسداران سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز با امام جمعه الوند دیدار کردند، این دیدار با حضور سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز، رضا عسگری فرماندار شهرستان البرز و مدیران شهری برگزار شد.

حجة الاسلام طهماسبی در این دیدار تاکید کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان انقلاب اسلامی است که با حضور در صحنه نبرد حق علیه باطل ثابت کردند که تا پای جان از انقلاب، ارزشهای نظام اسلامی و حریم ولایت فقیه دفاع خواهند کرد و هیچ گاه اجازه نخواهند داد که دشمنان اجازه تعدی به خود بدهند.

وی اظهار کرد: متاسفانه تا به امروز دستاوردهای بزرگ دفاع مقدس به درستی تبیین نشده و بسیاری از جوانان و نوجوانان نسل جدید انقلاب از دستاوردهای بزرگ دفاع مقدس اطلاعی ندارند و این وظیفه ماست تا دستاوردهای بزرگ نظامی، فرهنگی و خدماتی بعد از دفاع مقدس را در جامعه به درستی تبیین نماییم.

طهماسبی افزود: تبیین دستاوردهای دفاع مقدس و حرکت در مسیر رهنمودهای رهبری معظم انقلاب همان خواسته ای است که شهدا از ما دارند و ما باید با تلاش و جهاد در راه حق در مسیر پاسداشت و حفظ خون شهدا قدم برداریم .

وی خطاب به مسوولین  خاطرنشان کرد: هر مسئولی که از جایگاه خود سوء استفاده کرده و نسبت به خدمت به مردم بی تفاوت باشد خائن به خون شهداست و باید در روز قیامت جوابگوی خون های ریخته شده در دفاع مقدس باشد ، چرا که همه مسئولین وظیفه دارند در مسیر پاسداشت خون شهداحرکت کنند .

حجة الاسلام طهماسبی در پایان گفت: شهدا همواره همه را به پیروی از ولایت فقیه و نظام اسلامی سفارش کرده اند و گفتند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد و حمایت از حریم ولایت و رهبری مهم ترین وطیفه ما در ادای دین به شهداست.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها