نماینده ولی فقیه سپاه شهرستان طارم:

آمریکایی ها هیچوقت به عهد و پیمان خود پایبند نبوده و نیستند

آمریکایی ها هیچوقت به عهد و پیمان خود پایبند نبوده و نیستند و به راحتی هم دروغ می گویند.
کد خبر: ۸۷۵۰۶۸۲
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده ولی فقیه سپاه در شهرستان طارم در مراسم یادواره شهدا شهرستان طارم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: به فرموده مقام معظم رهبری شهدا نور افکن های روز افزان اکنون زندگی را با نور معنویت روشن کردند و این شهدا هستند که راه را از چاه به ما نشان می دهند .

حجت الإسلام محمد صادقی پور یکی از دفاع های مقدس را هشت سال جنگ با عراق دانست و افزود: قبل ار اینها نیز ما دفاع های مقدسی مثل دفاع میرزا کوچک خان جنگلی در رشت داشتیم .اظهار داشت:

وی با بیان اینکه کسی قبل از انقلاب اسلامی جرأت تو گفتن به آمریکا نداشت اظهار داشت: انصارالله یمن امروز خواب را چشم آنان گرفته است و آنها هر شب در وحشت هستند.

نماینده ولی فقیه درشهرستان طارم تصریح کرد: آمریکایی ها هیچوقت به عهد و پیمان خود پایبند نبوده و نیستند و به راحتی هم دروغ می گویند وقتی که در سوریه آتش بس بود هواپیماهای آمریکایی 57 دقیقه ارتش را بمباران کردند و بعد گفتند اشتباهی زدیم.

همچنین امام جمعه شهرستان با اشاره به مشکلات امروز گفت: مشکلات امروز ما به هم خوردن مرزها و حدود هاست همین تهاجم فرهنگی و استفاده ناصحیح از شبکه های اجتماعی است

وی به خصوصیات اخلاقی شهدای هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: شهدا هیچ چشم داشتی نداشتند و اهل حقوق نبودند ولی الان حقوق های نامتعارف می گیرند و بعد آن را هم توجیه می کنند.

گفتنس است، مراسم یادواره شهدا با حضور اهالی و شورای اسلامی شهر آببر، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، بسیجیان و جامعه بسیج زنان و سایر مسئولین ادارات شهرستان طارم در شهر آببر برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار