خبرهای داغ:
در گرامیداشت هفته دفاع مقدس، فراخوان گردان عاشورا پایگاه شهید رجایی حوزه بسیج روستایی عشایری حمزه سیدالشهدا روستای مزج برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۰۶۷۲
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت هفته دفاع مقدس فراخوان گردان عاشورا پایگاه شهید رجایی بسیج روستایی عشایری حمزه سیدالشهدا روستای مزج برگزار شد.

در این مراسم که با فراخوان نیروها در پایگاه و سازماندهی آغاز شد بسیجیان بعد از توجیه برنامه در راهپیمایی شبانه در اطراف روستای مزج پرداختند و به یاد دوران دفاع مقدس برنامه انفجارات و تیراندازی برگزار شد.

همچنین فراخوان گردان عاشورای پایگاه شهید حسین عربعامری روستای خیج به مناسبت هفته دفاع مقدس و برگزاری رزم شبانه در اطراف این روستا برگزار شد.

سرگرد پاسدار علیرضا تیموری فرمانده حوزه بسیج روستایی عشایری حمزه سیدالشهدا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اهداف برگزاری این فراخوان ها اظهار کرد: این فراخوان با هدف بزرگداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره امام راحل و شهدا و حفظ و انسجام بسیجیان و ایجاد نشاط و شور در بین نیروها برگزار شد.

وی افزود: ترویج فرهنگ دفاع مقدس با برنامه های مختلف انجام می شود و این فراخوان ها در راستای ترویج این فرهنگ و ایجاد نظم و هماهنگی نیروها در بحث دفاعی انجام می پذیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها