خبرهای داغ:
امام جمعه جمعه آیسک از "امنیت پایدار"بعنوان یکی دیگر ازپیامدها و دستاوردهای حماسه دفاع مقدس یاد کرد وگفت:امروز امنیت پایدار در کشورمان را مدیون دفاع مقدس و تربیت شدگان این عرصه میدانیم .
کد خبر: ۸۷۵۰۶۴۹
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، بسیجیان در نماز سیاسی و عبادی دشمن شکن روز جمعه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس حضور پر شور و با شکوه داشتند.

امام جمعه آیسک در جمع بسیجیان با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران از ایام ۸سال دفاع مقدس بعنوان مقطع فراموش ناشدنی و مقطع بی نظیر تاریخ ایران یاد کرد و مهمترین دستاورد این حماسه را تقویت اعتماد به نفس و خودباوری دانست.

حجت الاسلام والمسلمین عرب یکی دیگر از دستاوردهای حماسه دفاع مقدس را خودسازی و اثرات آن از طریق مطالعه کتاب ها و حضور در اردوهای راهیان نور در نسل جوان و نوجوان برشمرد .

وی از رواج فرهنگ ساده زیستی بعنوان یکی دیگر از دستاوردهای حماسه دفاع مقدس یاد کرد و بر تداوم این روحیه در آحاد جامعه تاکید کرد.

خطیب جمعه آیسک از "امنیت پایدار"بعنوان یکی دیگر ازپیامدها و دستاوردهای حماسه دفاع مقدس یاد کرد وگفت:امروز امنیت پایدار در کشورمان را مدیون دفاع مقدس و تربیت شدگان این عرصه میدانیم .

حجت الاسلام عرب تدابیر ویژه مقام معظم رهبری را بویژه در حوزه امنیت نظام مورد اشاره قراردادودفاع همه جانبه در کنار افزایش توان بازدارندگی بعنوان گام دوم وتهدید در برابر تهدید را بعنوان گام سوم از تدابیر رهبری دانست.

وی افزود: متاسفانه برخی مسئولان حرفهایی را درباره عدم لزوم توسعه نظامی مطرح می کنند که جای تاسف دارد،اگر اقتدار نظامی ایران نبود معلوم نبود دشمنان چه بر سر ما می آوردند.

وی چهارمین توصیه رهبری را افزایش توان تهاجمی کشور برشمرد و تاکید کرد این به معنای جنگ طلب بودن ما نیست بلکه به معنای آن است که توان نظامی ما باید بگونه ای باشد که هیچ احدی حمله و تهاجم به ایران به ذهنش هم خطور نکند.

خطیب جمعه آیسک گفت:توان تهاجمی و اقتدار نظامی کشور را مرهون استراتژی و راهبردهای رهبری میدانیم وبه مسئولانی که با حرف های نسنجیده خودتون به دل رهبری می کنند هشدار میدهیم که به دامن انقلاب برگردند وکاری نکنند که ملت این افراد دارای سابقه انقلابی را کنار بگزارند.

حجت الاسلام عرب با بیان اینکه با امتیاز دادن و مذاکره با آمریکا نمی توان به اهداف انقلاب رسید تصریح کرد: با مذاکره ویک قدم عقب نشینی ،دشمن یکقدم جلو می آید و همانطور که رهبری فرمودند مذاکره با آمریکا هیچ فایده ای ندارد .

وی بازیهای آمریکا در جریان مسائل سوریه را محکوم کرد و درباره سالروز تهاجم نظامی آمریکا به افغانستان،روز مباهله،سالروز شکست حصر آبادان وروز تکریم بازنشستگان مطالبی بیان کرد.

گفتنی است، در دومین روز از هفته بزرگداشت حماسه ۸سال دفاع مقدس با حضور امام جمعه،خانواده معظم شهدا، ایثارگران و اقشار مردم شهر آیسک گلزار شهدای گرانقدر در بهشت اصغر توسط نوجوانان بسیجی صالحین ثامن گلباران شد.

در این مراسم حجت الاسلام آجری امام جماعت مسجد جامع آیسک در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا حضور در کنار مزار شهدا و یاد شهدا را یاد آور۳ نکته تربیتی برای ما دانست.

وی افزود : باید از شهدا درس بگیریم چرا که برندگان عالم هستند.

شایان ذکر است، همزمان با ایام هفته دفاع مقدس یادواره شهدای روستای مصعبی از توابع بخش آیسک فردا شب بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین بنی اسدی با مداحی حسن نجف زاده در مسجد جامع این روستا برگزار می شود.

این یادواره به همت پایگاه های بسیج این روستا وبا همکاری حوزه بسیج برادران سید الشهدای شهرآیسک و حوزه خواهران نائبه الزهرای آیسک وبنیادشهید وامور ایثارگران سرایان برپا خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها