خبرهای داغ:
گزارش تصویری

نمایشگاه عکس دفاع مقدس در زیرکوه گشایش یافت

همزمان با دومین روز ازهفته دفاع مقدس و با هدف گرامیداشت یاد و نام شهدا و رزمندگان ۸ سال جنگ تحمیلی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در زیرکوه گشایش یافت.
کد خبر: ۸۷۵۰۶۱۸
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، همزمان با هفته دفاع مقدس و با هدف گرامیداشت یاد و خاطرشهدا و رزمندگان ۸ سال جنگ تحمیلی و همچنین به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، به همت حوزه مقاومت حضرت ام البنین (س) و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زیرکوه نمایشگاه عکس دفاع مقدس در شهر حاجی آباد برگزار شد.

در این نمایشگاه عکسهای گرفته شده توسط علی بیهقی از مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور و تصاویری از دوران دفاع مقدس به نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه واقع در ابتدای بلوار شهید مطهری (واحدهای تجاری شهرداری)تا پایان هفته دفاع مقدس برای بازدید علاقه مندان دایر خواهد بود.

حجت الاسلام ارمغان مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه زیرکوه در مراسم افتتاح این نمایشگاه ضمن گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس از برگزار کنندگان این نمایشگاه تشکر کرد و اظهارداشت: امیدواریم با انجام اینگونه اقدامات گامی هر چند کوچک در راه حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس برداریم.

گفتنی است، نمایشگاه عکس دفاع مقدس صبح امروز با حضور جانشین ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زیرکوه ومسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه زیرکوه افتتاح شد.

 


ارسال نظرات
پر بیننده ها