خبرهای داغ:
هفته دفاع مقدس یادآور دفاع فرزندان عاشورا از اسلام ناب محمدی است، امسال نیز با برنامه ریزی ناحیه بسیج دهاقان ۵۷ برنامه شاخص در سطح شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۵۰۶۱۶
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دهاقان،فرمانده ناحیه بسیج دهاقان امروز در مراسمی به مناسبت هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه امروزه نظام جمهوری اسلامی با یک قرارگاه عملیاتی مشترک عبری، عربی، غربی مواجه است که به سرکردگی آمریکا، انگلیس و همراهی کشور های مرتجع منطقه و رژیم منحوص صهیونیستی اقدام می کند، افزود: این قرارگاه صرفا نظامی نیست و آنها از همه گزینه های ممکن برای مقابله با نظام اسلامی استفاده می کنند که در آن موضوعات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، اطلاعاتی و فرهنگی به صورت منسجم و با یک تفکیک کار مشخص، مدیریت می شود.
هوشنگ نوابی خاطرنشان کرد: دشمنان برای مقابله با نظام برنامه ریزی و تقسیم کار کرده اند، هر کدام کار خود را برای تضعیف و نابودی نظام اسلامی انجام می دهد، وزیر خزانه داری آمریکا مسئول مستقیم تحریم و فشار اقتصادی است، حوزه پشتیبانی و هدایت گروه های تکفیری رژیم خبیثه و ملعونه آل سعود است، همچنین حوزه عملیات روانی را انگلیس خبیث هدایت می کند.
وی مجموعه فوق را پازلی دانست که به منظور نابودی نظام اسلامی اقدام و برنامه ریزی کرده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان با اشاره به اینکه ما در دفاع مقدس به عاشورا پیوند خوردیم و پیروزی ما در تکیه به مبانی اسلامی، دینی و ولایت بود.
نوابی سه عامل مهم را رمز پیروزی انقلاب دانست و گفت: محوریت امامت و ولایت، تبعیت از عاشورا و اعتقاد به مهدویت توانسته است انقلاب را حفظ و تداوم بخشد.
وی با تأکید بر اینکه هشت سال دفاع مقدس ما تکرار عاشورا بود، تصریح کرد: دشمنان چون نمی توانند عاشورا را از ما بگیرند به دنبال تحریف عاشورا هستند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان اظهار کرد: نباید فراموش کنیم دشمن دنبال چیست؟، وجود دشمن در نبودن ماست، باید اعتقاداتمان قوی شود و تنها با سلاح ایمان است که می توانیم روبروی دشمن بایستیم، دشمن بدنبال استحاله انقلابیون است.
هوشنگ نوابی جهاد کبیر را عدم تبعیت از دشمن دانست و افزود: آمریکا دشمن ملت ایران است و نباید از آن تبعیت کنیم.
وی برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس را ۵۷ برنامه اعلام کرد که در سطح شهر برگزار می شود.

ارسال نظرات