خبرهای داغ:
حجت الاسلام باطنی در جمع کارکنان سپاه ناحیه امام صادق (ع) اصفهان گفت : مهمترین عامل پیروزی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس ایمان قلبی آنان و توکل بر خدا بود .
کد خبر: ۸۷۵۰۶۱۲
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان، حجت الاسلام باطنی از پیشکسوتان و آزادگان دوران دفاع مقدس به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در نمازخانه ناحیه امام صادق (ع) اصفهان به رشادت ها و شهامت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت : علی رغم این که جمهوری اسلامی ایران در سال 59 به تازگی شکل گرفته بود و قوای نظامی از ساختار و سازمان مطلوبی برخودار نبود و در جای جای ایران اسلامی جریان های منافقین و ضد انقلاب ، خلق کرد ، عرب و بلوچ تحرکاتی انجام می دادند رژیم بعثی عراق به رهبری صدام در یک مصاحبه تلوزیونی ضمن پاره کردن قرارداد الجزایر با شلیک گلوله دستور حمله به ایران را صادر و با 12 لشکر مکانیزه در طول 1200 کیلومتر تهاجم خودش را شروع کرد و گفت : ادامه مصاحبه را هفته دیگر در تهران انجام می دهم .

وی در ادامه یاد آور شد : طبق محاسبات طبیعی از لحاظ نیرویی و لجستیکی این امر درست به نظر می رسید غافل از این که تنها چیزی که محاسبه نکرده بودند ایمان ، اعتقاد و باورهای دینی جوانان ما بود که دشمن را همان اوایل جنگ درخرمشهر و آبادان 45 روز زمین گیر کرد .

وی در ادامه گفت : جنگ به خودی خود امر مذمومی است و سراسر ترس ، اضطراب ، ویرانی و خرابی ، اما اگر انگیزه مقدس هدف و آرمان الهی در متن آن نهفته باشد امر مذموم جنگ ممدوح می شود خصوصا اگر دفاع باشد .

این پیشکسوت دفاع مقدس که خود از آزادگان سرافراز بود به سختیها و مشکلات این دوره اشاره و خاطرنشان کرد جوانان اسلامی و انقلابی ما به واسطه ی ایمان قلبی بر همه مشکلات فائق آمدند.

وی در پایان گفت : انقلاب اسلامی ما بواسطه ی همین رشادت ها و شجاعت ها در اقتدار و امنیت کامل در منطقه به سر می برد و انقلاب اسلامی و مذهب شیعه به کشورهای دیگر صادر شده است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها